Metro cauta 10 startup-uri pentru digitalizarea sectorului retail

metro-1.jpg

Metro Accelerator in colaborare cu Techstars lanseaza primul program cu solutii digitale pentru sectorul de retail. Mai exact acestia sunt interesati de inovatii si tehnologii pentru comercianti independenti si retaileri. Programul se desfasoara pe o perioada de 3 luni la Berlin pentru 10 startupuri selectate la nivel international si va fi implementat incepand din iunie 2017.

Programul se adreseaza startup-urilor care pot genera solutii inovatoare de tipul aplicatiilor digitale utile comerciantilor independenti. Acestia formeaza un grup de clienti-cheie atat ai METRO Cash & Carry, cat si pentru cel mai nou partener al programului, lantul de hypermarket-uri Real.

De-a lungul unei perioade de trei luni, mentori cu experienta si experti vor sustine zece proiecte de startup internationale, la Berlin, pentru dezvoltarea modelului lor de afaceri pe piata.

METRO Accelerator pentru Retail, sustinut de Techstars sunt interesati de initiative de tip startup, care sa dezvolte servicii si produse tehnologice, pentru accelerarea proceselor de afaceri din sectorul retail sau care pot facilita relatiile cu clientii si ii pot transfera in era digitala. Aplicatiile digitale sunt create pentru ca, in viitor, clientii profesionisti METRO sa aiba si mai mult succes. Gama de utilizatori ai solutiilor digitale se va putea extinde de la chioscuri, bacanii locale, ateliere sau servicii de livrare, pana la lanturi de retail in franciza si hypermarket-uri.

Programul va fi implementat pe data de 12 iunie 2017 la Berlin. Dupa trei luni de lucru cu peste 100 de mentori internationali, echipele de startup isi vor prezenta companiile in fata investitorilor, reprezentantilor principalilor lideri din domeniu si publicului, in cadrul Demo Day – Ziua Demo (de testare), care va fi organizata in septembrie 2017. Programul ofera participantilor urmatoarele:
•    10 echipe de startup selectate vor primi, fiecare, investitii in valoare de 120.000 euro
•    Acces la top management, precum si la reteaua de experti METRO, Real si Techstars
•    Sesiuni de mentorship din partea METRO, Real si Techstars, precum si din partea altor investitori, lideri in domeniu si antreprenori
•    Utilizarea spatiilor dedicate programului, din centrul Berlinului, pe durata acestuia
•    Calitatea de membru al retelei internationale de strategie din cadrul Techstars si METRO Accelerator

„Principalul obiectiv al strategiei noastre este de a ne ajuta clientii sa aiba mai mult succes in afacerile lor. Solutiile digitale joaca un rol din ce in ce mai important. Dupa crearea cu succes a METRO Accelerator pentru sectorul HoReCa, impreuna cu Techstars, a sosit momentul sa trecem la urmatorul pas. Suntem convinsi ca ai nostri clienti comercianti independenti pot obtine beneficii imense prin intermediul solutiilor digitale – privind comunicarea cu clientii, serviciile noi si, de asemenea, privind operatiunile lor de afaceri. Acesta este motivul pentru care am lansat METRO Accelerator pentru Retail. Impreuna cu Techstars, dorim sa ajutam companiile inovatoare sa se dezvolte cu succes„, explica Olaf Koch (Chairman of the Management Board la METRO AG).

Pana pe data de 12 martie 2017, startup-urile interesate din intreaga lume se pot inscrie online, prin completarea unui chestionar si, optional, pot trimite si un material video. Intregul proces de aplicare se desfasoara in limba engleza. Un juriu experimentat format din investitori si mentori va selecta cele mai promitatoare 10 startup-uri prin interviuri telefonice si intalniri fata in fata.

METRO Accelerator pentru Retail va completa programul Accelerator existent, privind digitalizarea sectorului HoReCa (industria ospitalitatii ¬ hoteluri, restaurante si firme de catering), initiat si desfasurat in ultimii 2 ani.

Sursa: Startupcafe

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *