MFP demareaza un proiect pentru dezvoltarea unui sistem electronic de management al documentelor in cadrul ANAF

laptop.jpg

Ministrul Finantelor Publice Anca Dana Dragu, in calitate de reprezentant al Unitatii Nationale de Coordonare a Programului de Cooperare Elvetiano-Roman, si Excelenta Sa Urs Herrena, ambasadorul Elvetiei in Romania, in calitate de reprezentant al Consiliului Federal Elvetian au semnat Acordul de proiect „Crearea cadrului pentru implementarea unui sistem electronic eficient de management al documentelor in cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala”.

Proiectul vizeaza crearea unui cadru procedural si functional in vederea realizarii unui sistem eficient de management al documentelor in cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala si structurile sale subordonate de la nivel central si teritorial.

Prin atingerea acestui obiectiv, proiectul va contribui la optimizarea activitatilor curente ale Agentiei Nationale de Administrare Fiscala prin imbunatatirea trasabilitatii documentelor si eficientizarea indeplinirii activitatilor interne si a utilizarii timpului de lucru, a resurselor umane si a proceselor logistice.

Proiectul se va derula pe o perioada de 31 de luni, cu un buget total de 1.626.593 CHF, din care 1.382.604 CHF reprezinta grantul acordat de catre Elvetia Romaniei, prin intermediul Contributiei Elvetiene pentru Uniunea Europeana extinsa.

Sursa: Ministerul Finantelor Publice

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *