Mircea Predut: 6 sugestii pentru intalniri de business reusite

Photo_Mircea_George_Predut_Custom_CustomSa presupunem ca sunteti organizatorul unei intalniri, cel care trimite de obicei meeting request-ul. Uneori aici se opreste si organizarea. Mai e ceva de facut? Pai, sa vedem cum am putea sa avem si beneficii in urma intalnirii. Tot ce urmeaza este vazut prin ochii organizatorului.

Primul factor de reusita al unei intalniri este sa fie scurta si eficienta. Al doilea factor este sa se finalizeze cu o decizie sau un plan de actiune, conectate la obiectivele definite. Al treilea factor este punerea in aplicare a deciziei sau planului de actiune.

Se presupune ca toata lumea cu oaresce responsabilitati de management are treaba intr-o companie, unii gestioneaza si monitorizeaza procese, altii conduc sau lucreaza la proiecte, altii gandesc strategii si proiecteaza produse si servicii, iar unii mai si vand produsele si serviciile. Merita sa le consumam din timpul pretios cu sedinte interminabile, si aici am folosit intentionat damnatul termen “sedinta”? Deci, keep it short and simple!

1. Asigurati-va ca intalnirea este necesara. Nu va intalniti doar pentru a va vedea la fata. Va cunoasteti foarte bine. De multe ori poate aveti nevoie doar de o simpla comunicare formala pe email sau prin telefon.

2. Chemati la intalnire doar pe cine trebuie. De multe ori la meeting-uri apar oameni care sunt scosi din productie degeaba, fiind chemati doar fiindca cineva s-a gandit ca poate au si ei ceva de spus. Daca nu sunt importanti pentru ce se va decide, mai bine lasati-i sa faca bani.

3. Definiti foarte clar inaintea intalnirii obiectivul principal si/sau cele secundare. Faceti-le cunoscute si celorlalti participanti. Obiectivele bine definite ne ajuta sa intram direct in subiect si sa nu bajbaim dupa teme in timpul intalnirii. Veniti documentat si cereti si celorlalti acest lucru … scrie Mircea Predut pe blogul sau.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *