Moldoexpo organizeaza ”B2B Expo” la Chisinau la sfarsitul lunii septembrie

b2b-rom.jpg

Centrul International de Expozitii ”Moldexpo” S.A. organizeaza in zilele de 29 septembrie si 1 octombrie editia anului 2016 a Expozitiei-forum ”B2B Expo”.

CE REPREZINTA B2B EXPO?

•    Evenimentul numarul unu in materie de afaceri din Moldova, „B2B Expo” reuneste diferite platforme si resurse pentru conducatorii si proprietarii de afaceri.
•    spatiu de extindere a contactelor de afaceri;
•    crearea contactelor de afaceri dintre participantii la expozitie si auditoriul tinta;
•    platforma de comunicare pentru experti in scopul organizarii unui business de succes;
•    posibilitatea de a atrage sponsori si parteneri;
•    posibilitatea de prezentare a serviciilor pentru afaceri in zona special amenajata;
•    peste 50 de participanti la expozitie;
•    mai mult de 3000 de participanti la programul de afaceri;

FORMATUL EXPOZITIEI-FORUM – NETWORKING

Coaching&Consulting – convertirea cunostintelor / informatiei dobindite pentru afaceri;
Expozitia – Companii de top care ofera diverse servicii pentru afaceri;
Evenimente interactive :

  • Business- Networking;
  • Prezentari;
  • Matchmaking;
  • Promovare.

AUDITORIUL B2B EXPO:

  • Reprezentantii mediului de afaceri;
  • Investitori;
  • Directori generali;
  • Event manageri;
  • Manageri pe vinzari;
  • Reprezentantii mediului de afaceri;
  • Investitori;
  • Directori generali;
  • Event manageri;
  • Manageri pe vinzari;
  • Reprezentanti ai structurilor de stat;

BENEFICIILE PARTICIPARII:

Formele de participare la „B2Bpo”:
1. Posibilitatea stabilirii contactelor de afaceri de lunga durata;
2. Promovarea produselor si serviciilor prin intermediul instrumentelor oferite participantilor forumului:
programul vizitatorului profesionist: organizatorul formuleaza agenda de intilniri de afaceri pentru fiecare participant, invitind auditoriul tinta desemnat de acesta la standul expozantului.
Business Networking Event: general (cu toti participantii forumului) si tematic (cu companiile cointeresate de produsul/serviciul oferit de participant).
Prezentari (show case-uri): organizatorul garanteaza unu auditoriu de cel putin 30 de agenti economici cointeresati in produsele/serviciile din domeniu.
3. Prezentarea ofertei pe Business Connection Wall (amplasat in zona de inregistrare), cartile de vizita ce vor fi plasate de companiile cointeresate in produsul/serviciul oferit vor completa baza clientilor potentiali.
4. Mediatizarea informatiei despre participant si ofertele sale prin toata baza companiilor, din toate segmentele economiei nationale de care dispune Moldexpo (cca. 20 000 companii).
5. Distribuirea informatiei despre participant si ofertele sale tuturor vizitatorilor forumului.
6. Oportunitatea participarii la toate conferintele si seminarele organizate in cadrul forumului.
7. Posibilitatea de a beneficia de reduceri speciale din partea partenerilor.
8. Plasarea informatiei despre companie pe site-ul expozitiei si pe portalul allexpo.md.
9. Promovarea participantului si a ofertelor sale prin retelele de socializare.

FORMELE DE PARTICIPARE LA „B2B EXPO”:

«B2B Standart»: Spatiul de lucru in zona tematica; Informatie in harta expozitiei – forum; Promovarea pe retelele sociale;
Cost 350 Euro.

«B2B Business» : Spatiul de lucru in zona tematica; Informatie in harta expozitiei – forum; Promovarea pe retelele sociale; Participarea in B.N.E. tematic; Prezentare tematica proprie; Plasarea ofertei pe Business Connection Wall; Participarea la orice seminar din cadrul forumului.
Cost 450 Euro.

«B2B Premium» Spatiul de lucru in zona tematica; Promovarea pe retelele sociale; Participarea la B.N.E. tematic; Prezentare tematica proprie; Participarea la orice seminar; Plasarea ofertei pe Business Connection Wall ; Informatie in harta expozitiei – forum; Video-reportaj la standul expozantului; Participarea in programul: Vizitatorul profesionist; Elaborarea unui spot video al companiei si promovarea acestuia pe retelele de socializare inainte de eveniment.
Cost 800 Euro.

AVANTAJELE PARTICIPARII

  • A fi parte a comunitatii de afaceri;
  • Largi baza de date a potentialilor clienti;
  • Consolidarea imaginii pe piata;
  • Comunicarea cu agentii economici
  • Cointeresati in produsele si serviciile oferite;
  • Stabilirea contactelor de afaceri de perspectiva;
  • Coaching in domeniul gestionarii afacerii, riscurilor, vinzarilor, etc.
  • Posibilitati de a obtine consultatii de la experti din diferit domeniu, inclusiv straini;

Contact

Natalia IVANOV,
Conducator de proiect
Tel.: + 373 22 810 407
Mob.: + 373 692 100 40
[email protected]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *