ONG-urile romanesti se pot promova gratuit pe Google

Google_grants.jpg

Programul Google AdGrants, prin care ONG-urile isi pot promova initiativele si proiectele sub forma de reclama AdWords, in valoare 10.000 de dolari pe luna, a devenit disponibil si in Romania.

Pentru a fi eligibile, ONG-urile trebuie sa functioneze si sa deruleze campanii umanitare in conformitate cu legislatia tarii de origine, sa accepte si sa fie de acord cu documentatia solicitata la inscriere, privind nediscriminarea, primirea si utilizarea donatiei si sa aiba un website functional, cu un volum substantial de continut.

Campaniile derulate de ONG-uri in cadrul Google Ad Grants au urmatoarele limitari: bugetul zilnic maxim este de 330 dolari, costul pe click (CPC) maxim este de 2 dolari si sa foloseasca doar campanii bazate pe cuvinte cheie, cu reclame text care vor aparea pe Google.ro.

Mai multe detalii despre inscrierea in acest program gasiti pe pagina oficiala a programului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *