(P) Catalin Hristea (PMSolutions) este noul presedinte al Asociatiei Consultantilor in Management din Romania (AMCOR)

poza.jpg

Poza Catalin Hristea 2 (1)Asociatia Consultantilor in Management din Romania (AMCOR) a organizat luni, 23 noiembrie 2015, in cadrul hotelului Radisson Blu din Bucuresti, Adunarea Generala a membrilor AMCOR, eveniment in cadrul caruia a fost ales noul presedinte al Asociatiei, dl. Catalin Hristea, directorul executiv al companiei Professional Management Solutions (PMSolutions) si un nou Consiliu Director pentru perioada 2015-2018.

Componenta actualului Consiliu Director al Asociatiei este urmatoarea:
1. Catalin Hristea, PMSolutions, Presedinte AMCOR
2. Mihai Svasta,  INTEGRATED CONSULTING GROUP, Vicepresedinte AMCOR
3. Bogdan Pletea, PMS CONSULTING GROUP 2003 ,Vicepresedinte AMCOR
4. Silviu Stoica,  RAMBOLL  Romania, Membru in Consiliul Director AMCOR
5. Romeo Ilie, EUROGRAPH RAM IMPEX, Membru in Consiliul Director AMCOR
6. Augustin Boer, BDO BUSINESS ADVISORY,  Membru in Consiliul Director AMCOR
7. Norbert Hoeckl, NORBERT HOECKL PFA,  Membru in Consiliul Director AMCOR
8. Angelica Manea, DAL CONSULTING, Coordonator Regiunea de Dezvoltare Nord Est
9. Costin Sorici, PROJECT MANAGEMENT SOLUTION, Coordonator Regiunea de Dezvoltare Sud Est
10. Petre Luigi Luican, PROCONSULT, Coordonator Regiunea de Dezvoltare Sud
11. Marian Mocan, EXPERT Consulting, Coordonator Regiunea de Dezvoltare Vest
12. Cristian Gaina, GAPA, Coordonator Regiunea de Dezvoltare Centru
13. Ana Timea Ghiulai, EUROTOP CONSULTING, Coordonator Regiunea de Dezvoltare Nord Vest
14. Alin Dumitru, LUCAS CONSULTING PARTNER SERVICES, Coordonator Regiunea de Dezvoltare Sud Vest.

In ceea ce priveste cele mai importante proiecte care au fost initiate in perioada  2011-2015, printre acestea se numara, imbunatatirea reprezentarii AMCOR in relatia cu autoritatile centrale, atat autoritati de management, cat si alte institutii si organisme ce interfereaza cu piata de consultanta, crearea unei structuri de evenimente care au ca obiectiv oferirea posibilitatii membrilor de a discuta teme profesionale de interes, de a semnala problemele cu care se confrunta in exercitarea profesiei, consolidarea sistemului intern de Atestare Nationala, respectiv de Certificare Internationala pentru membrii AMCOR.

Un accent important s-a pus pe imbunatatirea relatiei cu mediul academic, inclusiv prin participarea in proiecte comune prin care s-a asigurat practica profesionala a studentilor si masteranzilor in cadrul companiilor membre sau partenere AMCOR. Un alt proiect initiat  a fost realizarea primei editii a AMCOR Awards in anul 2013, concursul national al proiectelor de consultanta prin intermediul caruia acestea au putut concura la nivel european cu cele din state precum Italia, Austria, sau Spania.

„Activitatile profesionale diverse, implicarea intensa si eficienta in mediul economic si in sustinerea profesiei de consultant in management prin promovarea continua a devizei asociatiei, Profesionalism si Etica, sunt cateva cuvinte cheie care sumarizeaza demersurile intreprinse pe perioada mandatului meu si care au fost discutate in cadrul Adunarii Generale a AMCOR de luni, 23 noiembrie. Sunt ferm convins ca noua echipa de conducere, care imbina remarcabil experienta, entuziasmul si daruirea pentru cresterea profesiei, va duce AMCOR mai departe pe drumul sau, si ca ii vor demonstra inca o data importanta si valoarea in contextul actual si viitor de pe piata de afaceri”, a declarat Sorin Caian, Presedinte AMCOR 2011-2015.

Pentru perioada urmatoarea, pentru a continua procesul de consolidare a pozitiei pe care o detine AMCOR in piata, noua strategie propusa de catre noul Presedinte AMCOR, Catalin Hristea, va urmari promovarea si dezvoltarea consultantei in management, adoptarea si sustinerea standardelor profesionale in activitatea de consultanta in management, precum si urmarirea aplicarii „Codului etic” al Asociatiei in randul membrilor AMCOR.

Un loc important in activitatea pe care conducerea AMCOR o va avea in perioada urmatoare va fi apararea intereselor profesionale ale membrilor asociatiei prin reprezentarea acestora in raport cu autoritatile, cu mediul de afaceri si cu alte organizatii, diseminarea cunostintelor de specialitate si pregatirea consultantilor in management; si nu in ultimul rand  promovarea  pe piata de afaceri a sistemelor de asigurare a profesionalismului in consultanta: atestarea nationala AMCOR a firmelor de consultanta din Romania si certificarea internationala CMC a consultantilor in management.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *