(P) Cum poate un soft CRM sa reduca, pana la optimizare, costurile dintr-o firma

crmfb.png

crmfbSe spune ca softurile CRM ajuta atat la gestionarea clientilor, a echipei de vanzari cat si la reducerea pana la optimizare a costurilor pentru compania care utilizeaza un astfel de sistem. Daca vrem sa detaliem putin avantajele programelor CRM, precum apisCRM, dezvoltat de compania Cloud Business Solutions, ajungem la doua componente principale: reducerea costurilor prin mentinerea unei arhive digitale si optimizarea relatiilor externe ale companiei.

Potrivit studiilor, adoptarea unei arhive digitale imbunatateste procesele de business prin accesul rapid la informatii, creste capacitatea managementului de a lua decizii bazate pe cifre, declanseaza o livrare mai rapida a serviciilor si reduce costurile pentru depozitarea si manevrarea datelor din arhiva.

Mentinerea ordinii printr-un jurnal de activitati

O aplicatie CRM poate fi folosita ca un jurnal de activitati care are rolul de a elimina haosul creat inevitabil intr-un flux de lucru. Fiecare angajat poate inregistra tot ce a facut in fiecare zi, incepand cu intalnirile importante, verificarea stocului, trimiterea unui cadou de multumire celui mai important client si orice alta activitate specifica firmei.

Predefinirea documentelor

Cele mai multe organizatii creeaza template-uri individuale de documente, oferte sau invitatii la conferinte. Cu un soft CRM, toate template-urile create de departamentele companiei raman in baza de date si pot fi accesate oricand reducand astfel semnificativ timpul pierdut de angajati cu aceasta problema.

Raportarea vanzarilor

Daca o companie foloseste un soft CRM, raportarea catre managementul companiei se poate face in orice moment, fara ca tot departamentul de vanzari sa adune datele, sa calculeze oportunitatile, sa evidentieze potentialele piste de vanzare.

Colectarea datelor de contact

Cu un soft CRM toate datele de contact ale potentialilor clienti, ale partenerilor, ale clientilor si ale oricaror alte firme vizate pot fi gasite in acelasi loc, fapt care va usura mult munca echipei de vanzari.

Notarea datelor de contact intr-un sistem centralizat devine un avantaj atunci cand se lucreaza contratimp. Productivitatea este punctul forte al bunei functionari a unei companii si este cea mai rapida cale catre ROI (Return of Investment).

Colectarea adreselor de email

Pastrarea unei baze de date in programul CRM ajuta departamentul de marketing sa distribuie mesaje targetate in functie de profilul celor care si-au lasat datele de contact. Sortarea potentialilor clienti pentru trimiterea unui newsletter personalizat, de exemplu, se face in doar cateva minute cu o aplicatie de tip CRM, iar acest lucru duce, din nou, catre un nivel mai inalt de productivitate a companiei.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *