(P) Cum se realizeaza actualizarea datelor de identificare ale asociatilor unei firme?

Actualizare-date-de-identificare-Reinvent-Consulting.jpg

In momentul infiintarii unei societati, fondatorii trebuie sa isi puna la dispozitie datele de identificare. Insa, pe parcursul dezvoltarii societatii, datele de identitate ale asociatilor sau actionarilor, administratorilor, cenzorilor, lichidatorilor sau oricaror alte persoane imputernicite sa reprezinte persoana juridica se pot modifica. Daca te afli in aceasta situatie, iata care este procedura de inregistrare a noilor date la ONRC.

In asemenea situatii, este nevoie de inregistrarea mentiunii de actualizare date de identificare la Registrul Comertului. Actele necesare precum stampila societatii si copiii ale tuturor documentele societatii trebuie puse la dispozitie, iar prezenta asociatului/asociatilor este necesara.

Pe baza actelor detaliate mai sus se va intocmi un dosar care va cuprinde urmatoarele:

•    Hotararea Adunarii Generale;
•    Act Aditional/ Decizie Asociat Unic;
•    Act Constitutiv Actualizat;
•    Delegatie;
•    cerere de depunere si mentionare acte;
•    copiile certificate de parte ale actelor din care rezulta noile date de identificare.

Daca doriti si numirea unui nou administrator, veti avea nevoie si de declaratia de Administrator si Specimenul de Semnatura, precum si de alte documente certificate de un notar.

Daca  va aflati in situatia in care un asociat/actionar si-a schimbat numele in urma casatoriei/ divortului, pentru a realiza actualizarea datelor, la dosar trebuie atasate si :

•    certificat de nastere – copie;
•    certificat de casatorie/ sentinta de divort (legalizata) – copii;
•    C.I. – copie.

Daca alegeti serviciile Reinvent Consulting, puteti elimina din discutie birocratia de la ghiseele ONRC sau drumuri pana la Registru. Veti avea documentele redactate si depuse de experti in legislatie, iar termenul de solutionare garantat de noi este de 5-10 zile pentru Bucuresti si Ilfov sau 15-25 zile pentru alte judete.

Prestam serviciul de inregistrare mentiune de actualizare date in alte judete, iar transmiterea actelor necesare pentru dosar se va realiza prin intermediul e-mail-ului sau curierului.

Procesul nu este atat de dificil cand ai suportul unui partener de incredere, cu servicii de calitate si preturi avantajoase!

Alege Reinvent Consulting si bucura-te de cele mai reduse preturi de pe piata:

•    190 RON –  in Bucuresti sau in Ilfov
•    290 RON –  pentru celelalte judete

Aceste tarife includ onorariu si TVA, iar tarifele sunt modificate conform legii eliminarii taxelor implementate de ONRC incepand cu 1 februarie 2017.

Citeste mai multe despre aceasta lege : CLICK AICI  

Misiunea noastra: formarea unei comunitati de antreprenori informati, bine pregatiti, la curent cu actualizarile juridice si fiscale!

Reinvent Consulting activeaza de peste 10 ani pe piata de consultanta juridica, fiscala si comerciala, oferind servicii complete de business : infiintarea de societati comerciale, evidenta contabila, inregistrarea de mentiuni la Registrul Comertului (schimbare sediu social, modificare obiect de activitate, deschidere/ inchidere punct de lucru, cesiuni parti sociale, numire/ revocare administrator), inregistrari marci la OSIM,  serviciul de gazduire de sedii sociale. si alte servicii conexe dedicate societatilor comerciale.

Pentru detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon (+4) 021.318.69.60 sau pe adresa de e-mail  [email protected] Unul dintre consultantii nostri va sta la dispozitie de Luni pana Vineri, intre orele 09:00-17:30.

Website: www.reinventconsulting.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *