(P) Cum te poate ajuta o agentie de marketing sa cresti vanzarile

cresterea-vanzarilor.png

Sigur ai auzit de ”Noaptea devoratorilor de reclame”, un eveniment in care oamenii se plimba de la o agentie de publicitate la alta, viziteaza diverse locuri, se uita la reclame si campanii faine si, in principiu se distreaza. Insa cu ce se ocupa cu adevarat o agentie de marketing? Unii ar spune ca de reclama la televizor, panouri publicitare s..a.m.d Lucru in mare parte adevarat, insa o agentie de marketing face mult mai mult de atat.

Atunci cand ai un proiect, un produs in care chiar crezi si vrei sa il lansezi pe piata vei cauta cei mai in masura oameni sa te ajute. Cine sunt acestia? Cei care cunosc piata marketingului si departamentul de creatie (designeri, copywriteri e.t.c). Ei iti iau produsul, il citesc cu atentie invata despre el si il promoveaza. Te ajuta sa creezi un brand, o afacere in jurul produsului in care tu crezi.

O agentie de marketing va analiza piata consumatorilor, va intelege ce public ai si o a vina cu idei creative pentru a il promova si a te promova pe tine. Campanii online (Reclame, Seo, Google Adwards, Texte si Social Media) si offline (afise, concursuri, evenimente) astfel incat sa iti expuna afacerea sau produsul publicului cat mai numeros. Cu cat lumea este mai captivata si intelege mai bine ceea ce tu le poti oferii cu atat mai usor vei avea succes.

Atunci cand iti doresti sa pornesti ceva de la zero ai nevoie de doua lucruri: sa crezi tu in ceea ce faci si sa cauti ajutor pentru promovare. Ce ai de facut? Cauta o reclama, banner, campanie, eveniment cu care rezonezi si cauta agentia din spatele reclamei cu care tu crezi ca te indentifici.

Agentiile iti vor explica pas cu pas cum sa iti faci o afacere atat in offline cat si in online.
Spre exemplu cum construiesti un site care sa atraga publicul tinta?
Sigur ai auzit de seo si de campanii Google AdWords. Ce sunt acestea? Pe scurt, reclame, reclame cu rezultate, aproape, zilnice.

Studiile arata ca majoritatea tinerilor isi iau informatiile prin canalele media si folosesc cel mai des pentru informare motoarele de cautare de genul „google”. De ce? Pentru ca avem o data social media (Facebook, twitter, linkedin, instagram, G+ e.t.c) pe care oamenii isi impart opiinile si experientele despre un anumit produs iar pe baza acestora acestia dau produsului, magazinului, un ”rating”, un scor, iar informatia se propaga. E mai usor sa alegem ceva atunci cand avem la dispozitie opiniile oamenilor ce au incercat deja ceva, nu?

Apoi avem Google. Ce este google? Un mare motor de cautare, gasesti raspunsuri la aproape orice cauti, gasesti de asemenea si opiniile oamenilor si ratingul lor. Cu cat mai mare este scorul tau pe google cu atat ai mai multe sanse ca reclama ta sa fie afisata mai des, site-ul tau sa apara intre primele site-uri de pe pagina s.a.m..

De ce este important? Pentru ca cu cat apari mai rapid pe google, mai exact pe prima pagina cu atat mai multi oameni o sa iti cunoasca serviciile. Ce face de fapt ”Google Adwards”?
Te ajuta sa te expui mai bine, iti afiseaza bannere-le si textele informative despre afacerea sau produsul tau astfel ca oamenii sa ajunga mai usor la tine. Fie ca vorbim de reclama la nivel national, international sau doar local (pe oras). Reclamele tale vor fi aratate publicului tau tinta ajutandu-te sa te expui in fata unui public cat mai mare.

Cum poate fi mai simplu sa te promovezi daca nu folosind cea mai mare ”biblioteca virtuala, actualizata in timp real pe orice domeniu” ?
.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *