(P) Curs: Achizitiile Publice Clasice si Remediile – Proiect ContaPlus

Curs_-_Achizitiile_Publice_si_Remediile_-_Brasov-_Bucuresti.png

CURSUL SE ADRESEAZA:
•    Autoritatilor contractante care efectueaza achizitii publice (atat manageri, cat si functionari implicati direct in procesul de achizitii): administratia locala, administratia centrala sau alte institutii;
•    Personalului din cadrul societatilor comerciale care participa la procedurile de achizitii publice;
•    Specialistilor din sectorul privat incadrati in compartimente cu atributii aferente procesului de planificare si asigurare a resurselor;
•    Firmelor private care beneficiaza de finantari europene si care trebuie sa realizeze achizitii conform legislatiei in vigoare in domeniul achizitiilor publice;
•    Potentialilor manageri de proiect din mediul de afaceri, societatea civila si institutii publice sau persoanelor numite in cadrul comisiilor de intocmire a dosarelor si de evaluare a ofertelor ori desemnate ca reprezentand entitatea publica in procesul de achizitii;
•    Persoanelor dornice sa isi imbunatateasca activitatea, indiferent de domeniu, prin acumularea de cunostine si dobandirea de abilitati care sa le permita o mai buna planificare, organizare, implementare si monitorizare a activitatii.

SCOPUL CURSULUI este de a informa, dezbate si clarifica cele mai importante aspecte legate de materia achizitiilor publice in Romania.

LECTOR INVITAT:
Adriana Vancica – Expert in achizitii publice
Corneliu Burada – Expert in achizitii publice

TEMATICA ABORDATA:

Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice.
Legea nr. 101/2016 privind remediile si caile de atac in materie de atribuire a contractelor de achizitie publica, a contractelor sectoriale si a contractelor de concesiune de lucrari si concesiune de servicii, precum si pentru organizarea si functionarea Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor.
1. AUTORITATI CONTRACTANTE.
2. PRAGURI.
3. EXCEPTARI.
4. ACHIZITII MIXTE.
5. ACTIVITATI DE ACHIZITIE CENTRALIZATE SI ACHIZITII COMUNE OCAZIONALE.
6. REGULI GENERALE DE PARTICIPARE SI DESFASURARE A PROCEDURILOR DE ATRIBUIRE:
6.1. Operatori economici.
6.2. Contracte rezervate.
6.3. Confidentialitate.
6.4. Reguli de evitare a conflictului de interese.
6.5. Reguli aplicabile comunicarilor.
7. MODALITATILE DE ATRIBUIRE. PROCEDURILE DE ATRIBUIRE:
7.1. Licitatia deschisa;
7.2. Licitatia restransa;
7.3. Negocierea competitiva;
7.4. Dialogul competitiv;
7.5. Parteneriatul pentru inovare;
7.6. Negocierea fara publicare prealabila;
7.7. Concursul de solutii;
7.8. Procedura simplificata.
8. INSTRUMENTE SI TEHNICI SPECIFICE DE ATRIBUIRE A CONTRACTELOR DE ACHIZITIE PUBLICA:
8.1. Acordul–cadru;
8.2. Sistemul dinamic de achizitii;
8.3. Licitatia electronica.
9. ORGANIZAREA SI DESFASURAREA PROCEDURII DE ATRIBUIRE:
9.1. Consultarea pietei;
9.2. Impartirea pe loturi;
9.3. Elaborarea documentatiei de atribuire;
9.4. Oferte alternative;
9.5. Criterii de calificare si selectie: Motive de excludere, Criterii privind capacitatea;
9.6. Sustinerea unui tert;
9.7. Criterii de atribuire;
9.8. Documentul unic de achizitie european. E-Certis;
9.9. Liste oficiale ale operatorilor economici agreati si certificarea de catre organisme de drept public sau privat;
9.10. Cataloage electronice;
9.11. Finalizarea procedurii de atribuire;
9.12. Informarea candidatilor/ofertantilor;
9.13. Dosarul achizitiei si raportul procedurii de atribuire.
10. EXECUTAREA CONTRACTULUI DE ACHIZITIE PUBLICA:
10.1. Subcontractarea;
10.2. Modificarea contractului de achizitie publica;
10.3. Cazuri specifice de incetare a contractului de achizitie publica.
11. CONTESTAREA:
11.1. Notificarea prelabila. Conditii. Termene. Efecte;
11.2. Contestatia formulata pe cale administrativ-jurisdictionala (CNSC). Conditii. Termene;
11.3. Suspendarea procedurii. Suspendarea solutionarii contestatiei de catre CNSC;
11.4. Solutionarea contestatiei. Studierea dosarului cauzei. Concluzii scrise si precizari. Interventia;
11.5. Solutiile pe care le poate pronunta Consiliul;
11.6. Plangerea impotriva deciziei Consiliului. Conditii. Instanta competenta. Suspendarea procedurii de atribuire si/sau a executarii contractului pana la solutionarea cauzei. Cautiunea.

Cursul va avea loc in perioada 22 -24 iulie 2016 la Brasov si in perioada 29 – 31 iulie la Bucuresti.

INREGISTRAREA LA CURS

Se face in baza transmiterii formularului de inscriere completat la adresa de e-mail [email protected] sau la numarul de fax: 0372.004.507

Ai nevoie de mai multe detalii privind cursul?

Nu ezita sa ne contactezi la numerele de telefon 0730.102.230 sau 021.222.00.29

Taxa de instruire: 900 Lei

•    Suportul de curs si materialele auxiliare
•    Pauze de cafea
•    Consultanta pe intreaga perioada a cursului
•    Diploma de participare
* DISCOUNTURI APLICATE LA INSCRIEREA MAI MULTOR PERSOANE!

TAXA DE SERVICII TURISTICE (OPTIONAL): 700 LEI

  • Cazarea in regim double (doua nopti)
  • Pensiunea completa pentru participantul la curs

* BONUS: CAZARE SI MIC DEJUN GRATUITE PENTRU INSOTITOR!

Website: www.proiect-contaplus.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *