(P) Curs Inspector Salarii, septembrie 2015 – Euro Best Team

SALARIZARE.jpg

SALARIZAREPerioada: 16, 17, 23, 24 septembrie 2015, examen – 30 septembrie 2015

Interval de desfasurare: 09.00 – 17.00

Locatia: Sediul EBT, Str. Lt. Stefan Marinescu, nr. 9, sec 6, Bucuresti

In salarizare nu se admit greseli! De aceea, Inspectorul de Salarii stapaneste legislatia, detine competente informatice specifice, este perfectionist, bun organizator si autodidact.

Formarea continua este obligatorie pentru succesul in aceasta cariera!

Cursul Inspector Salarii utilizeaza un program informatizat performant de calcul al salariilor  si ofera participantilor informatii privind legislatia la zi in domeniu. Programul informatic utilizat la curs permite intocmirea si urmarirea corecta a statelor de plata, indiferent de numarul acestora, si reduce riscul de eroare umana si tehnica. De asemenea utilizarea programului conduce la economie de timp in calcularea obligatiilor de plata catre salariati si calcularea contributiilor catre bugetele de stat si asigurari sociale.

Cursul se adreseaza contabililor, inspectorilor de resurse umane,  inspectorilor de salarii care si-au dobandit partial competentele pe cai informale si persoanelor care doresc sa obtina o specializare in domeniul salarizarii. In cadrul acestui Curs Inspector Salarii, ponderea aplicatiilor practice este de peste 80%. Cursul este acreditat ANC, conform standardelor europene, iar absolventii primesc certificate recunoscute in Romania si in statele membre ale Uniunii Europene.

Tematica

  • Elemente introductive, concepte si principii de baza. Actualizarea bazei de date (introducerea noilor angajati, demisii/demiteri/pensionari, calculul indemizatiilor de concediu medical, concediu de odihna), intocmirea unor rapoarte
  • Introducerea datelor aferente salariilor – Programe informatice: Ciel, SAGA
  • Inserarea datelor aferente salariilor: coeficienti de salarizare, numarul de ore lucrate, zile de concediu de odihna/medical etc.
  • Intretinerea bazei de date de evidentă a salariilor personalului si intocmirea documentelor specifice
  • Calcularea salariilor cuvenite personalului – Tipuri de salarizare: regie, acord, calcularea impozitelor si taxelor datorate
  • Realizarea statului de plata pentru personalul incadrat
  • Generare declaratii privind contributiile la bugetul de stat
  • Generare fise fiscale, gestionarea documentelor specifice salarizarii, state de plata, fise fiscale, declaratii, certificate medicale
  • Depozitarea documentelor specifice salarizarii – Norme cu privire la pastrarea si arhivarea documentelor: Legea Contabilitatii, Legea fondului arhivistic national al Romaniei
  • Arhivarea documentelor specifice salarizarii – Criterii de arhivare;
  • Verificare declaratii, fise fiscale, state de salarii, rapoarte de sinteza
  • Modalitati de transmitere a documentelor/informatiilor : e-mail, posta, curier, fax, delegat, etc.
  • Persoane abilitate: personalul din departamentele de Salarizare, Contabilitate, Resurse Umane, Informatica, angajatorul
  • Institutii abilitate: Institutii din subordinea Ministerului Finantelor, Ministerului Muncii etc.

Trainerii cursului  – Raluca Borza, Luminita Neagoe

Luminita Neagoe este trainer autorizat ANC pentru predarea cursurilor de contabilitate, salarizare, gestionare resurse umane, si are o experienta de peste 10 ani in domeniul livrarii de traininguri autorizate si sandardizate.

Luminita este Expert Contabil, membru autorizat al Corpului Expertilor Contabili si Contabililor din Romania si are experienta in consultanta privind elaborarea documentatiei de certificare a calitatii, precum si in procesele de gestiune a resurselor umane, incepand cu elaborarea strategiei de resurse umane, recrutarea si evidenta personalului, organizarea departamentelor, carnete de munca, state de plata, dosare de pensionare.

Luminita Neagoe a absolvit Academia de Studii Economice si Facultatea de Drept din Bucuresti si este absolventa a Masterului in Contabilitate, Control si Expertiza, in cadrul ASE Bucuresti. Luminita Neagoe a sustinut peste 100 de sesiuni de training atat pentru firme private cat si pentru personalul din administratia publica.

Pret: 500 lei

Persoana de contact:
Camelia Ene: 0744328326
Modalitati de plata: ordin de plata, cu cardul, pe site, online (in formular)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *