(P) Impactul noii legislatii in practica achiziilor publice

conferinta-reprez-600.jpg

Proiect ContaPlus® va organiza, in data de 13 octombrie 2017, cel mai important eveniment al anului dedicat achizitiilor publice, Conferinta Nationala „Bune practici in abordarea achizitiilor publice”, in scopul fundamentarii bunelor practici in domeniu, ca urmare a provocarilor generate de modificarile legislative.

Continuand traditia invitatilor de top, si cea de a XI-a editie se bucura de prezenta unor personalitati cheie in domeniu:

  • Eduard Badea – expert in achizitii publice;
  • Adriana Vancica – expert in achizitii publice;
  • Dominic Dumitru – expert in achizitii publice;
  • Constantin Teodor – expert in achizitii publice, inspector antifrauda;
  • Corneliu Burada – expert in achizitii publice;
  • Diana Antofie – avocat, expert in achizitii publice, vicepresedinte al ARIC;
  • Cristina Ivan – avocat, expert in achizitii publice;
  • Roxana Voicu – expert in achizitii publice;

Evenimentul se adreseaza atat autoritatilor contractante care efectueaza achizitii publice; personalului din cadrul societatilor comerciale care participa la procedurile de achizitii publice; firmelor private care beneficiaza de finantari europene si care trebuie sa realizeze achizitii conform legislatiei in vigoare cat si tuturor persoanelor dornice sa isi imbunatateasca activitatea, indiferent de domeniu.

Agenda evenimentului:
1.Provocarile generate de modificarile legislative pentru fundamentarea bunelor practici in domeniul achizitiilor publice.
2.Cadrul institutional aferent sistemului de achizitii publice. Reforma controlului ex-ante.
3.Bune practici privind organizarea si planificarea achizitiilor publice.
4.Contractele de achizitii publice standardizate – de la FIDIC la modele nationale.
5.Bune practici privind forma si continutul contractelor de achizitie publica.
6.Bune practici privind alegerea criteriilor de selectie/calificare.
7.Criteriile de evaluare a ofertelor.
8.Rolul factorilor de evaluare in cadrul contractelor cu o componenta de servicii intelectuale.
9.Subcontractarea – obligatie sau optiune? Jurisprudenta.
10.Existenta interesului in contestarea ofertelor altor competitori. Jurisprudenta.
11.DUAE – inadvertente de fond sau de forma si consecintele acestora. Jurisprudenta.
12.Provocari legislative legate de plata subcontractorilor direct de catre autoritati/entitati si diferente intre subcontractori si furnizori.
13.Bune practici privind modificarea contractelor/acordurilor cadru privind achizitiile publice.
14.Bune practici in activitatea comisiei de evaluare.
15.Verificarea existentei dosarului achizitiei publice (continut si intocmire).
16.Evitarea conflictului de interese.

Vezi pliantul Conferintei aici!

Pret: 380 lei+TVA/participant (include: mapa de lucru, materialele in format digital, coffee&lunch breaks, networking si diploma de participare).

Pentru a va asigura locul la eveniment va rugam sa ne trimiteti datele dumneavoastra de contact la adresa de e-mail: [email protected] sau prin telefon la numarul: 0730.102.230.

Pentru orice informatie suplimentara va stam cu placere la dispozitie!

Proiect ContaPlus® – furnizorul tau de formare profesionala

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *