(P) Managementul proiectelor in domeniul IT, Bucuresti, 13-15 noiembrie 2015 – Proiect ContaPlus

proiect-conta-plus21.jpg

contaplusIn urma evaluarii, se acorda CERTIFICAT DE ABSOLVIRE pentru ocupatia „Manager proiect”, Cod COR 242 101, recunoscut de catre Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice si Ministerul Educatiei si Cercetarii Stiintifice.

LECTOR INVITAT:

  • Ruxandra ENACHE •• Formator autorizat, certificare PMP, membru PMI, cu o vasta experienta in managementul proiectelor la nivel intern si international

TEMATICA ABORDATA

I. NOTIUNI DE BAZA SI NOTIUNI SPECIFICE PRIVIND MANAGEMENTUL PROIECTELOR DIN DOMENIUL IT:

1. Problematica generala a managementului proiectelor;
2. Particularitati ale managementului proiectelor de IT;
3. Tipuriile de proiecte in domeniul IT;
4. Corelarea proiect-program-portofoliu in domeniul IT;
5. Forme de organizare a proiectului in cadrul companiei;
6. Organizarea echipei de lucru la proiect.

II. MANAGEMENTUL ECHIPEI DE PROIECT – SPECIFICUL PROIECTELOR IN DOMENIUL IT:
1. Expertiza necesara managerului de proiect in derularea proiectelor de IT;
2. Recrutarea si selectia membrilor echipei de proiect – accent pe cunostinte, aptitudini si comportamente;
3. Formarea echipei – roluri si responsabilitati: omul potrivit la locul potrivit;
4. Comunicarea in proiecte. Conducerea sedintelor;
5. Matricea responsabilitatilor;
6. Motivarea angajatilor.

III. PLANIFICAREA EXECUTIEI PROIECTELOR DE IT:
1. Calendarul activitatilor;
2. Planificarea costurilor;
3. Planificarea calitatii;
4. Planificarea managementului parteneriatelor si contractelor;
5. Analiza si planificarea managementului grupurilor de interese;
6. Analiza si planificarea managementului riscurilor;
7. Analiza si planificarea managementului schimbarilor.

IV. MONITORIZAREA SI CONTROLUL EXECUTIEI PROIECTELOR DE IT:
1. Monitorizarea executiei si a costurilor – metoda valorii dobandite;
2. Monitorizarea si controlul calitatii;
3. Monitorizarea si controlul contractelor;
4. Monitorizarea si controlul grupurilor de interese – managementul in patru directii;
5. Monitorizarea si controlul riscurilor;
6. Monitorizarea si controlul schimbarilor.

V. INCHEIEREA PROIECTELOR DE IT:
1. Evaluare si autoevaluare;
2. Arhivarea documentelor;
3. Inchiderea contractelor;
4. Raportarea;
5. Evenimentul de inchidere oficiala a proiectului.

VI. DEZBATERI FINALE.

INREGISTRAREA LA CURS:
Se face in baza transmiterii formularului de inscriere completat la adresa de e-mail: [email protected] sau la numarul de fax: 0372.891.993.

TAXA DE INSTRUIRE: 900 LEI
*Taxa include: suportul de curs si materialele auxiliare, sala de curs cu dotarile tehnice necesare, coffee break-uri, taxa de examinare A.N.C.

TAXA DE SERVICII TURISTICE (OPTIONAL): 700 LEI
*Taxa include: cazare in regim double (doua nopti) si pensiune completa pentru participantul la curs.

BONUS: CAZARE SI MIC DEJUN GRATUITE PENTRU INSOTITOR!

Persoana de contact:
Cosmin CONSTANTIN

Telefon: 0728.243.148 /021.222.00.19

[email protected]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *