(P) Romanii pasionati de moda fac shopping online si de sase ori pe luna

unnamed.jpg

Conform unei cercetari realizate de Answear.ro si iSense Solutions, 93% dintre cumparatorii online achizitioneaza articole vestimentare cel putin o data pe luna.

”Segmentul de fashion online inregistreaza una dintre cele mai rapide cresteri din eCommerce-ul local, de aproximativ 50% in fiecare an. Este o categorie ce categoric inca nu si-a atins potentialul maxim. De asemenea, magazine precum Answear.ro sunt si o sursa de inspiratie pentru cumparatori. Astfel, experienta oferita trebuie sa fie una cat mai placuta, iar imaginile de produs si clipurile de prezentare sa arate cu adevarat impecabil”, mentioneaza Raluca Radu, Country Manager Answear Romania.

Sumele cheltuite de romani pe site-urile de moda variaza intre 101 lei pentru o pereche de pantaloni si 257 lei pentru o pereche de pantofi. in medie, o rochie comandata online ajunge sa coste cel mult 215 lei, iar o geanta cel putin 124 lei.

Principala sursa de informare a cumparatorilor din mediul online este tot spatiul virtual. Astfel, 68% dintre acestia apeleaza la motoarele de cautare pentru a gasi informatii despre magazinele online pe care le viziteaza si ofertele acestora, in timp ce 54% dintre ei merg pe recomandarile primite din partea prietenilor si a cunostintelor. Aproape tot la fel de multi, respectiv 51% dintre cumparatori, se informeaza apeland la canalele de Social Media precum Facebook sau Instagram. Domnii prefera sa se informeze si de la emisiunile TV, cu o medie de 24% fata de 11% in cazul doamnelor.
in ceea ce priveste brandurile, in preferintele romanilor se numara: Tommy Hilfiger, New Balance, adidas Originals, Nike, Mango dar si Medicine.

Studiul a fost realizat pe un esantion de 604 respondenti din mediul urban, majoritar femei, cu varste cuprinse intre 25 si 40 ani. Cei mai multi dintre acestia au studii universitare (59%) si un venit mediu lunar de aproximativ 3.600 lei. 72% dintre respondenti sunt casatoriti sau locuiesc impreuna cu persoana iubita, avand in medie un singur copil.

Answear.com a fost lansat pe piata poloneza de fashion in decembrie 2010. Dupa 3 ani de succes in randul publicului din Polonia, succes masurat prin satisfactia clientilor, numarul de comenzi in continua crestere si nenumaratele premii obtinute in industrie, Answear s-a extins cu succes in martie 2014 pe piata ceha si in noiembrie 2014 pe piata din Slovacia. Expansiunea internationala a continuat si in anul 2015, prin lansarea operatiunilor retailer-ului in Ucraina si Romania. Momentan, ultima piata in care brandul polonezilor isi face simtita prezenta este cea din Ungraria.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *