(P) Scrierea proiectelor europene 2014-2020 si managementul financiar al acestora, Poiana Brasov, 12-15 februarie 2015

Proiect_Conta_Plus.png

Proiect_Conta_PlusIn urma evaluarii, se acorda CERTIFICAT DE ABSOLVIRE pentru ocupatia de „Expert accesare fonduri structurale si de coeziune europene” Cod COR 242 213, recunoscut de catre Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice si Ministerul Educatiei Nationale.

LECTOR INVITAT:

  • Adela VOICU – Specialist in management si scriere proiecte

Scrierea proiectelor europene in perioada 2014-2020 si managementul financiar al acestora este un curs practic care are ca obiectiv dobandirea abilitatilor de utilizare eficienta a instrumentelor de implementare a unui proiect, de la scriere la obtinerea finantarii si asigurarea managementului proiectului in vederea atingerii obiectivelor acestuia.

TEMATICA ABORDATA (fara a se limita la aceasta)

I. LEGISLATIA RELEVANTA IN GESTIONAREA FINANCIARA A FONDURILOR EUROPENE STRUCTURALE SI DE INVESTITII:

  1. Reglementari europene;
  2. Reglementari nationale, acte normative si norme metodologice aprobate de Ministerul Finantelor Publice;
  3. Reglementari specifice pentru domeniul proiectului, acte normative si norme metodologice aprobate de Autoritatile de Management;
  4. Standardele Internationale pentru Practica Profesionala a Auditului Intern;
  5. Codul de etica in auditul intern;
  6. Ciclul de audit.

II. CADRUL INSTITUTIONAL

III. MANAGEMENTUL PROIECTELOR FINANTATE DIN FONDURI EUROPENE (CICLUL MANAGEMENTULUI DE PROIECT):

  1. Rol si utilitate;
  2. Fazele ciclului de proiect;
  3. Analiza financiara a indicatorilor;
  4. Abordarea prin cadrul logic: analiza, planificare si exercitii practice;
  5. Matricea logica: avantaje si dezavantaje;
  6. Criterii de evaluare.

IV. EVIDENTA SI ASIGURAREA SURSELOR DE FINANTARE

V. MECANISME DE PLATI

VI. BUGETUL PROIECTULUI SI EXECUTIA BUGETARA

VII. ELIGIBILITATEA CHELTUIELILOR:

  1. Cheltuieli eligibile;
  2. Cheltuieli neeligibile;
  3. Conditii de eligibilitate a cheltuielilor;
  4. Propuneri legislative privind eligibilitatea cheltuielilor 2014-2020.

VIII. PREFINANTAREA SI RAMBURSAREA CHELTUIELILOR:

  1. Reguli de acordare, solicitare, utilizare si inregistrare a prefinantarii;
  2. Rambursarea cheltuielilor;
  • Intocmirea cererii de rambursare/plata;
  • Elaborarea raportului de progres;
  • Documentele justificative care stau la baza cererii de rambursare.
  1. Plata TVA aferenta livrarilor de bunuri, prestarilor de servicii si executiei de lucrari.

IX. AUTORIZAREA CHELTUIELILOR

X. ASPECTE LEGATE DE GESTIUNEA DOCUMENTELOR

XI. ERORI FRECVENTE DIN PERSPECTIVA AUTORITATII DE AUDIT

XII. INTREBARI. DEZBATERI

INREGISTRAREA LA CURS:
Se face in baza transmiterii formularului de inscriere completat la adresa de e-mail: cosmin.constantin@proiect-contaplus.ro sau la nr. de fax: 0372.891.993.

TAXA DE INSTRUIRE: 900 LEI
*Taxa include: suportul de curs si materialele auxiliare, sala de curs cu dotarile tehnice necesare, coffee break, taxa de examinare A.N.C.

TAXA DE SERVICII TURISTICE: 900 LEI
*Taxa include: cazare in regim double (trei nopti) si pensiune completa pentru participantul la curs.

BONUS: CAZARE SI MIC DEJUN GRATUITE PENTRU INSOTITOR!

PERSOANA DE CONTACT:
Cosmin Constantin
Telefon: 0728.243.148 / 021.222.00.19
E-mail: office@proiect-contaplus.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *