(P) Scrierea si implementarea proiectelor europene. Notiuni de management de proiect, Cluj-Napoca, 20-22 noiembrie 2015 – Proiect ContaPlus

contaplus.jpg

contaplusIn urma evaluarii se obtine certificat de absolvire pentru ocupatia „Expert accesare fonduri structurale si de coeziune europene”,  Cod COR 242 213, recunoscut de catre Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice si Ministerul Educatiei si Cercetarii Stiintifice.

Lector invitat

  • Aurelia DUMITER – Specialist proiecte europene.

TEMATICA ABORDATA

I. Definirea proiectului – proiect vs. progam:
1. Relatia Plan Strategi-Program-Proiect.
2. Planificarea strategica.
3. Definirea si realizarea Programelor.
4. Proiectul.
5. Analiza SWOT – ce este si cum se realizeaza.

II. Perioada de programare 2014-2020:
1. Programele Operationale 2014-2020.
2. Domeniile majore de interventie.
3. Tipuri de proiecte finantate in cadrul perioadei de programare 2014-2020, pe Programe operationale si DMI–uri.
4. Beneficiari eligibili.

III. Ce este managementul unui proiect?
1. Definirea managementului de proiect.
2. Componentele managementului si ale propunerilor de finantare.
3. Componente esenţiale şi de piaţă ale propunerii de finantare.

IV. Ciclul de viata al unui proiect:
1. Definitia ciclului de proiect.
2. Ciclul de viata al unui proiect: faze principale.
3. Managementul Ciclului Proiectului.
4. Cauze care duc la esuarea proiectelor.
5. Cand si in ce conditii este necesara demararea unui proiect?
6. Initierea proiectului. Stabilirea echipei de management a proiectului.
7. Stabilirea scopului si a obiectivelor proiectului.
8. Grupurile tinta si beneficiarii.
9. Justificarea necesitatii proiectului.
10. Stabilirea activitatilor si alocarii resurselor – bugetul proiectului.
11. Durabilitatea proiectului (perioada postimplementare).

V. Ghidul Solicitantului – instrument de baza in elaborarea unui proiect:
1. Cum citim un ghid de finantare?
2. Intrebari frecvente.
3. Autoritatile de Management si Organismele Intermediare.

VI. Scrierea cererii de finantare:
1. Reguli general valabile la intocmirea cererii de finantare.
2. Completarea campurilor cererilor de finantare.
3. Completarea si depunerea cererilor de finantare on-line.
4. Cererea de finantare – componenta a dosarului de finantare.

VII. Planul de afaceri.

VIII. Autoevaluarea proiectului:
1. Grilele de verificare.
2. Grilele de punctaj.

IX. Implementarea proiectului:
1. Reguli in implementarea proiectului.
2. Pasi si metode de implementare.
3. Managementul riscurilor.

INREGISTRAREA LA CURS:
Se face in baza transmiterii formularului de inscriere completat la adresa de e-mail gabriel.chirita@proiect-contaplus.ro sau la numarul de fax: 0372.004.515.

TAXA DE INSTRUIRE: 900 LEI
*Taxa include: suportul de curs si materialele auxiliare, sala de curs cu dotarile tehnice necesare, coffee break, taxa de examinare A.N.C.

TAXA DE SERVICII TURISTICE (optional): 700 LEI
*Taxa include: cazare in regim double (doua nopti) si pensiune completa pentru participantul la curs.
BONUS: Cazare si mic dejun gratuite pentru insotitor!

PERSOANA DE CONTACT:
Gabriel CHIRITA
Telefon: 0731.835.972 / 021.222.52.63
E-mail: gabriel.chirita@proiect-contaplus.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *