(P) Training Comunicarea Asertiva, decembrie 2015, Bucuresti – Euro Best Team

Poza_comunicare_asertiva.jpg

Poza_comunicare_asertivaPerioada: 8 – 9.12.2015

Durata: 2 zile, 6 ore/ zi

Locatia: sediul Euro Best Team – Bucuresti, sediul beneficiarului (cursuri in-house) sau alta locatie propusa

Asertivitatea este cea mai eficienta modalitate de solutionare a problemelor interpersonale. Comunicarea directa, deschisa si sincera permite receptionarea mesajelor fara blocaje si distorsiuni, ceea ce mentine si imbunatateste relatiile cu ceilalti.

Comunicarea in termeni clari, coerenti si concisi este calea cea mai scurta spre o productivitate marita.

Cursul dezvolta abilitatile participantilor de a comunica clar, scurt si eficient, de a asculta activ, de a acorda si de a recepta feedback, in vederea optimizarii mesajului in functie de interlocutor. Astfel se solutioneaza problemele interpersonale, se mentin si imbunatatesc relatiile cu ceilalti si creste performanta echipei.

Tematica

  • Tehnici de formulare si intelegere a mesajelor
  • Cum este influentata comunicarea de emotiile emitatorului si ale receptorului
  • Identificarea stilului personal de comunicare
  • Intelegerea stilurilor de comunicare (asertiv, pasiv, agresiv, manipulator)
  • Emotii vs. ratiune (cauze/ efecte/ consecinte)
  • Principiile ascultarii active
  • Canalul de comunicare ( avantaje/dezavantaje)
  • Depasirea barierelor in comunicare
  • Tehnica intrebarilor in procesul de comunicare
  • Tehnici de imbunatatire si adaptare a comunicarii in functie de situatiile intalnite
  • Strategii de feedback
  • Observarea si interpretarea gesturilor
  • Strategia RAPID (Relationare-Asteptari-Presupuneri-Itinerar-Da incredere)
  • Dezvoltarea propriilor strategii de comunicare
  • Ce face comunicatorul asertiv?
  • Strategii in comunicarea cu persoanele dificile

 Beneficii

  • Imbunatatirea comunicarii folosind suportul vizual
  • Dobandirea de cunostinte necesare folosirii comunicarii asertive
  • Identificarea si influentatea emotiilor personale in comunicarea cu oamenii
  • Eficientizarea comunicarii prin adaptarea la factorii externi
  • Dobandirea abilitatii de a dezvolta propriile strategii de comunicare
  • Reducerea stresului profesional la locul de munca
  • Recunoasterea meritelor celor din jur, insa fara minimizarea propriei persoane

Cui se adreseaza:
Angajati si manageri din departamentele de vanzari, comunicare, marketing, relatii cu clientii

Metode de predare:

  • Studii de caz
  • Exemplificarea teoriei
  • Metode experentiale
  • Teme de lucru

Pret: 500 lei + TVA

Persoana de contact:
Camelia Ene: 0744328326

FORMULAR DE INSCRIERE

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *