Autoritatea de Management a Programului Operational Capacitate Administrativa (POCA) 2014-2020 a publicat o lista cu intrebarile si raspunsurile cele mai frecvente privind cererea de proiecte IP1/2015 Sprijin pentru actiunile din Strategia pentru consolidarea administratiei publice 2014 – 2020, anexa 3.
- In ce consta asistenta pe care o acorda AM POCA in dezvoltarea cererii de finantare?
- In ceea ce priveste auditul financiar, solicitantul poate achizitiona serviciul de audit pentru toti partenerii sau fiecare partener va trebui sa achizitioneze acest serviciu?
- Colectarea de date de la operatori economici privati, este o cheltuiala eligibila? In cazul unui raspuns afirmativ, in ce categorie de cheltuieli se incadreaza?
- Cheltuielile cu achizitia de bunuri (ex: birouri, scaune, laptopuri, calculatoare, imprimate, etc.) sunt cheltuieli tip FEDR sau se incadreaza la „Cheltuieli cu achizitia de bunuri şi materiale de natura obiectelor de inventar necesare desfaşurarii activitaţilor proiectului/AM PO CA” asa cum sunt trecute ca exemplu in anexa 2 sectiunea 7 buget, postata pe site-ul POCA?
- In cazul partenerilor sunt eligibile cheltuielile de tip FEDR, articol bugetar 8? Daca da, pentru fiecare echipament hardware (calculator, laptop, alte echipamente IT) este eligibila suma in intregime/produs sau se ia in considerare rata de amortizare?
- Cheltuielile cu expertii partenerilor (personal propriu) se vor regasi la activitatea management de proiect – cheltuieli de personal sau se vor incadra la bugetul aferent fiecarui rezultat al proiectului ? etc.
Sursa: AM PODCA