POR: Cum se depune documentatia tehnico-economica pentru solicitantii care depun/redepun proiecte

proiecte-europene.jpg

Ghidul Solicitantului. Conditii generale de accesare a fondurilor in cadrul Programului Operational Regional 2014-2020,precum si Ghidurile specifice pentru prioritatile de investitii 3.1 A, 5.1, 5.2, 6.1, 7.1 au fost modificate in luna octombrie 2016, aceste documente devenind repere in completarea, depunerea si evaluarea tuturor cererilor de finantare depuse dupa aceasta data.

ADR Nord Est a transmis printr-un comunicat ca documentatia tehnico-economica se depune doar in format electronic, PDF, scanata. In privinta modalitatii de depunere a planselor, sunt permise trei variante:

1. Plansele, continand cartus semnat conform prevederilor legale, asumate prin semnatura reprezentantului legal/persoanei imputernicite si mentiunea “conform cu originalul”, scanate.

2. Plansele in formatul in care au fost elaborate, dar convertite in PDF si insotite de Declaratia pe propria raspundere a reprezentantului legal/persoanei imputernicite si viza proiectantului cu privire la conformitatea acestora cu formatul original (semnata, depusa in original)

3. Documentatia tehnico-economica se poate depune inclusiv in format electronic, scanata, pdf, sub semnatura electronica extinsa a reprezentantului legal al solicitantului sau a persoanei imputernicite a acestuia pentru asumarea conformitatii cu originalul a acesteia. In aceasta situatie, plansele incluse in documentatie trebuie sa contina obligatoriu cartus semnat conform prevederilor legale.

In plus, indiferent de forma de prezentare a acestor documente, ele trebuie numerotate si, fie stampilate, fie sa poarte mentiunea olografica si semnatura reprezentantului legal/persoanei imputernicite special: “certific pentru neschimbare” pe fiecare pagina in parte (Conform sectiunii 7.6 din Ghidul general).

Dosarul original al cererii de finantare, in cazul in care nu se utilizeaza aplicatia MySMIS, se indosariaza, pagineaza si opiseaza, cu toate paginile numerotate in ordine crescatoare, in partea de jos a fiecarui document. Numerotarea in ordine crescatoare cuprinde toate paginile din dosarul complet, inclusiv opisul, cererea de finantare si documentele anexate. (inclusiv documentatia tehnico-economica scanata pe CD).

Pentru beneficiarii de drept public, cererea de finantare, inclusiv anexele acesteia, va fi stampilata cu stampila institutiei pe fiecare pagina in parte. Pentru beneficiarii de drept privat nu este obligatorie stampilarea cererii de finantare pe fiecare pagina, ci mentiunea olografica si semnatura reprezentantului legal/persoanei imputernicite special: “certific pentru neschimbare”.

Sursa: ADR Nord-Est

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top