POS Mediu: Instructiuni verificare cereri de rambursare

nota11.jpg

Urmare a aprobarii Memorandumului privind masurile de simplificare a procesului de verificare a cererilor de rambursare aferente contractelor finantate din instrumentele structurale, respectiv:

Eliminarea verificarii administrative a elementelor de cost cu valoare mica Facturile / bonurile / alte documente contabile cu o valoare mai mica de 1.000 lei sa nu mai fie verificate administrativ, ci doar prin esantion in cadrul vizitelor la fata locului. Beneficiarul va avea obligatia de a grupa toate facturile sub aceasta valoare pe cheltuieli, in cadrul cererii de rambursare, pentru a falicita alegerea esantionului de catre AM/OI.

AM POS Mediu emite urmatoarea instructiune:

1. Beneficiarul are obligatia de a grupa toate facturile / chitantele / bonurile / alte documente contabile, sub valoarea de 1.000 lei fara TVA, pe categorii de cheltuieli eligibile in cadrul tabelului 7A aferent formularului de cerere de rambursare;
2. Prezenta instructiune intra in vigoare incepand cu data de 25.06.2012;
3. Toti beneficiarii AM POS Mediu vor fi responsabili de aplicarea prezentei instructiuni.

Sursa: AM POS Mediu

2 thoughts on “POS Mediu: Instructiuni verificare cereri de rambursare”

  1. oana spune:

    Buna ziua!
    Cand si cum se depun cererile de rambursare din cadrul unui proiect european? Ce ar trebui sa cuprinda dosarul de rambursare ? Unde anume se trimite acest dosar sau cerere si in ce limba?
    Va multumesc!

    1. Finantare.ro spune:

      Buna ziua,

      Trebuie sa cuprinda, cel putin cererea de finantare si formularul de inscriere, plus acte aditionale doveditoare, de la program la program. Aici aveti descris pe larg procesul depunerii si implementarii unui proiect cu bani nerambursabili: http://www.finantare.ro/ghid-granturi

      Mult succes!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *