In perioada 5-6 martie 2009 va avea loc in Bucuresti o sesiune speciala de training profesional, cu privire la Managementul Comunicarii. Comunicarea la locul de munca este extrem de complexa, iar acum a devenit mai importanta ca oricand. O comunicare eficienta intre partile interesate de un proiect este unul dintre factorii cei mai importanti ce va asigura succesul proiectului. Aceasta este o conditie-cheie pentru atingerea unui scop precis.

Acest curs este destinat atat echipelor cu putere de decizie cat si echipei de conducere. Cursul va initia echipele in tainele comunicarii si le va deschide drumul spre o colaborare puternica, semnificativa si concisa in cadrul echipelor de lucru, precum si in viata lor personala. Aceasta le va oferi instrumente individuale pentru a intelege cine sunt, modul in care comunica si cum sa transmita aceste informatii mai departe, echipei din care fac parte. Participantii vor invata sa-si utilizeze experienta pentru a recunoaste un conflict, a admite ca acesta exista si a gasi solutii pentru depasirea acestuia avand ca scop final binele echipei.

beth_oullette.jpg

Trainer:
Beth Ouellette, PMP, PgMP
Managing Director, The Ouellette Group
President, PMI New York Chapter

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top