Prevederile Manualului de identitate vizuala intra in aplicare incepand cu 1 mai 2012

carte_deschisa2.jpg

Readucem aminte tuturor beneficiarilor de fonduri nerambursabile REGIO, derulate de ADR Centru din bugetul alocat Regiunii Centru prin Programul Operational Regional, ca, incepand cu data de 1 mai 2012 intra in vigoare prevederile si modificarile aduse de editia a treia MIV, varianta consolidata.

Una dintre principalele modificari aduse este obligativitatea tuturor beneficiarilor Regio, indiferent de data semnarii contractului de finantare, de a aplica prevederile acestei editii a MIV, emisa in martie 2012. In aceasta varianta au fost corelate masurile prevazute in MIV editia a III-a, septembrie 2010, cu cele din anexa II a contractelor de finantare. De asemenea sunt aduse clarificari si in ceea ce priveste materialele de presa, paginile web sau alte materiale de promovare.

Una dintre modificarile relevante, datorita obligativitatii tuturor beneficiarilor de a publica un anunt de presa la demararea si finalizarea proiectului, este eliminarea modelului de anunt de presa. Astfel pentru promovarea proiectului se va folosi doar macheta comunicatului de presa, conform editiei MIV septembrie 2011, cu scrierea in banda gri a tipului de material pentru mass-media folosit.

In continutul materialului de promovare prin mass-media se vor introduce in mod obligatoriu, pe langa textul de promovare a proiectului, urmatoarele informatii: titlul proiectului, numele beneficiarului, al programului (Programul Operational Regional), al Autoritatii de Management (MDRT), al Organismului Intermediar (ADR Centru), valoarea totala a proiectului, inclusiv finantarea nerambursabila, data publicarii si datele de contact ale beneficiarului finantarii.

O alta modificare prevazuta in varianta consolidata a MIV este introducerea textului „Material gratuit” la publicatiile de tip brosuri, reviste, pliante, ghid, catalog etc. In cazul afisului se face clarificarea ca acesta contine atat caseta tehnica cat si datele de contact ale beneficiarului, pe lange elementele de identitate vizuala obligatorii.

In ceea ce priveste paginile web realizate din fondurile proiectului sau propuse in cererea de finantare pentru a fi realizate in cadrul proiectului, este obligatoriu ca beneficiarul sa introduca in partea superioara a site-ului siglele prevazute in manual, si fiecare sigla va avea un link catre site-ul institutiei pe care o reprezinta. Sigla Regio, personalizata pe Regiunea Centru, va contine un link catre pagina dedicata programului Regio de catre ADR Centru, Organismul Intermediar ce gestioneaza programul la nivel regional.

Atasat regasiti modele de materiale pentru mass-media si foaia de corespondenta, conform MIV Editia III consolidat.

Documente:

Sursa: ADR Centru

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *