Prioritati de business in 2010 si solutii specifice!

In functie de contextul actual al mediului de afaceri si de situatia specifica a fiecarei organizatii se detaseaza diverse prioritati de business si trebuie implementate solutii specifice!

Va propun un „exercitiu” prin care sa inventariem si sa prioritizam obiectivele de business pentru anul 2010.

 

Scopul:

Constientizarea nevoii de analiza si de diagnosticare rapida si corecta a „starii de sanatate” a firmelor si a necesitatii unor interventii prompte pentru mentinerea stabilitatii si viabilitatii afacerilor.

Uneori te poti trata singur, altadata ai nevoie de ajutorul profesionistilor.

Si ma refer atat la managerii firmelor cat si la consultantii practicieni.

 

 

Daca sunteti de acord cu propunerea lansata, va invit sa prezentati cateva studii de caz unde sa mentionati:

1.specificul firmei

2.prioritatea / obiectivul nr. 1 a unei firme pentru acest an

3.descrierea solutiei pentru atingerea obiectivului

 

De exemplu:

1. Specificul firmei:
– 10 ani de la infiintare
– productie articole plastic de uz casnic
– vanzari in scadere moderata
– este asigurata finantarea firmei pentru aprox. 6 – 8 luni

2. Prioritate:
– asigurarea finantarii si stabilitatii financiare a firmei pe termen mediu si lung

3. Descriere solutie:
– restructurarea portofoliului de produse in concordanta cu nevoile clientilor
– oferte flexibile de pret pentru clientii bun platnici si fidelizarea acestora
– dezvoltarea unui sistem de management al vanzarilor si al achizitiilor
– implementarea unui sistem de administrare eficienta a cash-flow-ului
– instruirea personalului pentru intelegerea si evaluarea eforturilor si a efectelor financiare a activitatilor desfasurare, a resurselor consumate si a performantelor obtinute

 

Studiul de caz prezentat poate fi comentat / completat cu o alta solutie…

Astept interventiile voastre!

 

Tuturor un an inspirat si cu rezultate remarcabile!

Anda

About Anda Racsa

Antreprenor, manager, consultant, trainer ABC Training Consulting. 19 ani practica profesionala in domeniul managementului financiar al afacerii din care 9 ani experienta ca antreprenor si manager al firmei ABC Training Consulting.
Certificari profesionale: Consultant bancar – certificat de IBR si CNFPA, promotia 2010; Auditor financiar – certificat de CAFR, promotia 2009; Formator (trainer) – certificat de CNFPA, promotia 2007. Furnizez servicii de training, consultanta si asistenta antreprenoriala si manageriala: Evaluarea fezabilitatii ideii sau a afacerii in derulare, Planificarea afacerii si elaborarea planului de afaceri antreprenorial si managerial, Organizarea si coordonarea contabilitatii manageriale afacerii, Managementul costurilor si al cash-flow-ului. Periodic organizez evenimente dedicate antreprenorilor, managerilor si specialistilor – unde dezbatem subiecte specifice managementului si optimizarii afacerii si identificam solutii si oportunitati de colaborare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *