Procedura de implementare a Programului pentru organizarea Targului intreprinderilor Mici si Mijlocii – TIMM 2007

Introducere

Programul consta in: organizarea editiilor regionale si a celei de-a VI-a editii nationale a Targului Intreprinderilor Mici si Mijlocii – TIMM 2007 la Bucuresti, in perioada aprilie – iulie 2007.

Obiectivele programului

Obiectivul Programului pentru organizarea Targului intreprinderilor Mici si Mijlocii – TIMM 2007 il constituie promovarea spiritului antreprenorial, stimularea dezvoltarii afacerilor si ocuparii fortei de munca in domeniul IMM, facilitarea contactelor dintre potentialii intreprinzatori/intreprinderile mici si mijlocii (IMM) si agentii economici/institutiile publice sau private care ofera servicii pentru sectorul IMM in scopul cresterii numarului intreprinzatorilor de succes si imbunatatirii performantelor economice si tehnice ale IMM, stimularea si sustinerea IMM inovative, promovarea produselor si serviciilor romanesti.

Solicitanti eligibili

Actiunile legate de organizarea si desfasurarea Programului se realizeaza de Agentia Nationala pentru intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie, direct si/sau pe baza de contracte incheiate cu persoane fizice si juridice de drept public sau privat, in conditiile legii, in colaborare cu Oficiile Teritoriale pentru intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie, Camera de Comert si Industrie a Romaniei si a Municipiului Bucuresti, Agentiile de Dezvoltare Regionala, institutiile administratiei publice locale, precum si cu camerele de comert si industrie teritoriale.

Activitati eligibile

Actiunile desfasurate in cadrul Programului sunt:

  • organizarea unei expozitii structurata in 2 sectiuni concomitente: prima dedicata institutiilor si agentilor economici care furnizeaza produse si servicii de asistenta pentru IMM, iar cea de-a doua dedicata promovarii produselor si serviciilor realizate de catre intreprinderile mici si mijlocii;
  • organizarea de seminarii, mese rotunde, ateliere de lucru si prezentari in scopul cresterii numarului intreprinzatorilor de succes si a competentelor antreprenoriale, imbunatatirii performantelor economice si tehnice ale IMM, stimularii intreprinderilor inovative, precum si promovarii produselor si serviciilor romanesti;
  • diseminarea de materiale informative referitoare la initierea si dezvoltarea afacerilor.
Conditii de finantare

Bugetul alocat Programului pentru anul 2007 este de 1.200 mii RON.

In vederea desfasurarii in bune conditii a Programului se pot atrage fonduri provenite din donatii si sponsorizari ale persoanelor fizice si ale persoanelor juridice din tara si din strainatate, in conditiile legii.

Termene limita

Termenul limita este 31 iulie 2007.

Finantator: Ministerul Intreprinderilor Mici si Mijlocii, Comertului si Mediului de Afaceri
Sursa: Agentia Nationala pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie
Informatii suplimentare
Folositi instrumentele urmatoare pentru a obtine detalii complete despre acest program de finantare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *