Dezvoltarea de noi piete si campanii de promovare – Masura 3.4

Masura 3.4: Dezvoltarea de noi piete si campanii de promovare

Obiectivele programului

Obiectivele acestei masuri sunt:
– Cresterea consumului de produse pescaresti;
– Orientarea consumatorilor spre produse ecologice si/sau spre noi specii;
– Cresterea valorii adaugate a pestelui procesat si vandut;
– Cresterea trasabilitatii produselor din peste;
– Participarea si organizarea de targuri si expozitii.

FEP poate sprijini masuri de interes comun destinate sa puna in aplicare – politica de imbunatatire a calitatii si a valorificarii, de dezvoltare de piete noi sau campanii de promovare pentru produsele pescaresti si de acvacultura, ca parte a sprijinului prevazut pentru masurile de promovare, in conformitate cu articolul 40 din Regulamentului Consiliului Uniunii Europene nr. 1198/2006 privind Fondul European pentru Pescuit.

Operatiunile nu pot viza marci comerciale, nici nu pot face trimitere la anumite tari sau regiuni geografice, cu exceptia produselor recunoscute in conditiile Regulamentului (CE) nr. 510/2006 al Consiliului din 20 martie 2006 privind protectia indicatiilor geografice si a denumirilor de origine ale produselor agricole si alimentare.

Solicitanti eligibili

Beneficiarii eligibili ai acestei masuri pot fi:
– Structuri recunoscute de catre ANPA ca reprezentanti ai producatorilor (cum ar fi organizatii, grupuri sau asociatii);
– Societate in nume colectiv – SNC (legea 31/1990);
– Societate in comandita simpla – SCS (legea 31/1990);
– Societate pe actiuni – SA (legea 31/1990);
– Societate in comandita pe actiuni -SCA (legea 31/1990);
– Societate cu raspundere limitata -SRL (legea 31/1990);
– Societate comerciala cu capital integral privat (legea 15/1990);
– Organisme publice.

Activitati eligibile

Principalele actiuni care se vor finanta sunt:
– Promovarea tehnologiilor si echipamentelor pentru comercializarea produselor din peste prin imbunatatirea calitatii, sigurantei si trasabilitatii;
– Campanii de promovare (campanii de publicitate pentru incurajarea consumului de peste si a produselor din peste, carti de bucate cu produse din peste, etc);
– Organizarea si participarea la expozitii de produse marine si din peste.

Termene limita

Depunerea proiectelor este momentan suspendata.

Finantator: Uniunea Europeana
Sursa: Agentia Nationala pentru Pescuit si Acvacultura
Informatii suplimentare
Folositi instrumentele urmatoare pentru a obtine detalii complete despre acest program de finantare
Nu exista nici un instrument.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *