Dezvoltarea si consolidarea turismului intern prin sprijinirea promovarii produselor specifice si a activitatilor de marketing specifice

Bani pentru promovarea potentialului turistic romanesc
Op. „Dezvoltarea si consolidarea turismului intern prin sprijinirea promovarii produselor specifice si a activitatilor de marketing specifice”

Obiectivele programului

Obiectivele acestui domeniu major de interventie sunt:
– Promovarea potentialului turistic romanesc prin imbunatatirea imaginii de tara, cu scopul de a promova Romania in strainatate si de a creste atractivitatea sa pentru turism si afaceri;
– Crearea Centrelor Nationale de Informare si Promovare Turistica (CNIPT) in scopul cresterii numarului turistilor;
– Instituirea unui sistem integrat si informatizat a ofertei turistice romanesti.

Solicitanti eligibili

Beneficiarii eligibili sunt:
– unitati administrativ teritoriale (autoritati ale administratiei publice locale);
– ONG-uri (persoane juridice de drept privat, fara scop patrimonial);
– parteneriat intre unitati administrativ-teritoriale (autoritati ale administratiei publice locale);
– parteneriat intre unitati administrativ-teritoriale (autoritati ale administratiei publice locale) si ONG-uri.

Activitati eligibile

Activitatile eligibile orientative in cadrul proiectului pot fi:
– marketing prin internet si prin alte mijloace electronice (CD/DVD) precum si alte activitati de promovare on-line;
– participarea la targuri si alte expozitii de turism in tara;
– organizare de evenimente si misiuni cu rol in cresterea circulatiei turistice in Romania sau cu impact in cresterea notorietatii Romaniei ca destinatie turistica, in tara;
– activitati de marketing direct, de tipul: distributie fluturasi publicitari, scrisori personalizate (in cutii postale, zone de trafic intens, la domiciliu/sediu pe liste de destinatari);
– activitati de promovare prin intermediul posturilor de televiziune care realizeaza emisiuni de turism sau alte emisiuni cu impact in cresterea circulatiei turistice in Romania, cresterea notorietatii destinatiilor turistice romanesti sau constientizarea importantei turismului romanesc;
– actiuni generale de publicitate si reclama a destinatiilor turistice romanesti si a produselor turistice romanesti: insertii publicitare in presa, pagini web, ghiduri turistice, cataloage, albume, carti cu specific de turism, publicatii de specialitate, publicitate outdoor in tara (afisaje, difuzare clipuri TV, bannere etc.,in metrou, aeroporturi, gari, zone de trafic intens etc.), publicitatea destinatiei si a produselor turistice romanesti in mass- media interna, pe pietele tinta, realizarea de cataloage, brosuri, pliante, postere si foi volante, diverse tiparituri, ghiduri si harti turistice, panouri, fotografii, diapozitive, materiale audio – video, casete, filme cu specific de turism, CD-uri si DVD-uri turistice etc.

Conditii de finantare
Pentru aceasta operatiune alocarea financiara orientativa este de 52.000.000 euro.

Valoarea totala a proiectului este cuprinsa intre minim 170.000 si maxim 1.000.000 lei.

Contributia minima a solicitantului: 2% din valoarea totala eligibila a proiectului.

Termene limita

Cererile de finantare pot fi depuse continuu incepand cu data de 11 ianuarie 2010.

Finantator: Uniunea Europeana
Sursa: Inforegio
Informatii suplimentare
Folositi instrumentele urmatoare pentru a obtine detalii complete despre acest program de finantare
Nu exista nici un instrument.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *