Puterea Echipei in afaceri

“Puterea Echipei in Afaceri”, un element esential pentru ca o afacere sa se transforme intr-o poveste de succes.

Foto de la unul din evenimentele organizate de noiJoi, 14 aprilie 2011, Rin Grand Hotel a gazduit cea de-a VIII-a Conferinta Nationala de Networking, organizata de Institutul European de Business Networking.

Peste 150 de participanti, speakeri-antreprenori de succes, exercitii interactive, noi oportunitati de afaceri, noi contacte, mini-expozitie si mult, mult networking – asa poate fi rezumata in cateva cuvinte cea de-a VIII-a Conferinta Nationala de Networking.

Cu tematica, excelent aleasa de catre organizatori, “Puterea Echipei in Afaceri”, conferinta a oferit ocazia participantilor sa afle de ce si cum sa isi dezvolte echipe puternice de lucru, in interiorul si in afara organizatiei lor.

Daca Ana Maria Mihaila, expert in business networking, a vorbit audientei despre ce inseamna timpul, relatiile si informatiile pentru un om de afaceri si despre ce inseamna o echipa bine sudata, Marius Alexa, antreprenor cu o bogata experienta in organizarea si administrarea de echipe, a subliniat elementul cel mai important din cadrul echipei: omul, si a vorbit despre leadership si despre calitatile unui bun manager.

Participantii, oameni de afaceri din domenii extrem de variate – servicii IT, edituri, training si recrutare, consultanta, ONG-uri,  servicii de publicitate, centre de infrumusetare etc –  au avut de asemenea ocazia, in pauzele dintre discursuri, sa viziteze mini-expozitia organizata cu ocazia evenimentului.

In ultima parte a conferintei, domnul Vlad Dutescu, reprezentant in Romania al Sandler Training Institute, a incheiat evenimentul prin antrenarea tuturor celor prezenti in exercitii interactive prin care a demonstrat cum se pot atinge obiectivele personale si organizationale, folosind puterea echipei. De asemenea, dl Dutescu a mentionat si regulile Sandler pentru suflet, pentru minte, pentru individ, pentru echipa, pentru noi toti:

  1. Nu gandi prea “mic” – majoritatea limitelor sunt autoimpuse.

 

  1. Profita de experienta celor din jurul tau – invata sa asculti, sa evaluezi, sa folosesti si sa recompensezi experienta celor din jurul tau.

 

  1. Deleaga din responsabilitati – fa doar ce-ti place si ce stii sa faci cel mai bine; pentru toate celelalte lucruri de care ai nevoie, exista oameni mai buni ca tine. Gaseste-i!

 

  1. Ai rabdare. Disciplina=Motivare=Succes. Nu arde etape, pentru ca fie construiesti un castel de carti de joc, fie iti vei pierde motivarea. Construieste caramida cu caramida!

 

  1. Intotdeauna exista un pret care trebuie platit. Loteria este institutia cu cele mai mari profituri pentru ca foarte muti ignora aceasta regula. In cele mai multe cazuri primesti atat cat platesti. Exista si exceptii, si rolul lor este sa confirme aceasta regula!

 

  1. Mai fa trei pasi in plus! Cei care merg pe munte stiu ca la un moment dat, in timp ce urci ti se taie rasuflarea. Daca te opresti, iti va fi foarte greu sa mai pornesti si vei fi extenuat. Daca atunci mai faci… trei pasi in pus, iti recapeti miraculos energia, si poti urca cat de mult vrei.

           

Cei mai activi, rapizi sau inventivi dintre participanti au fost rasplatiti pe masura, cu premii oferite de sponsori ai evenimentului: Curtea Veche, revista Cariere, Silhouette, Complete Training si altii.      

Participantii au avut placerea de a asista si la un scurt moment cultural oferit de Cvartet Chromatic, cvartet de coarde ce a fost alaturi de participanti pentru a le incanta auzul si pentru a le sensibiliza sufletul.

Inainte de incheierea conferintei, am facut o scurta prezentare a Institului European de Business Networking, institut ce are ca obiective dezvoltarea personala si profesionala a asociatilor sai, si i-a invitat pe participanti la urmatoarea intalnire informativa a Institutului intituata: „Tehnici de networking pentru cresterea afacerii”, intalnire ce va avea loc pe data de 4 mai 2011 in Bucuresti, 11 mai la Iasi si 12 mai la Cluj, pentru a afla mai multe informatii despre cum pot accesa aceste programe si cum pot deveni parte a uneia dintre echipele Institutului.  

 Happy Networking!             

Ana-Maria Mihaila

Ana-Maria Mihaila

Fondator Institutul European de Business Networking. Cu o experienta antreprenoriala insumata de peste 20 de ani intr-o societate cu o economie in continua schimbare si alti 7 ani in Marea Britanie – loc in care ne-am si cunoscut. In 2006, dupa training-uri de networking cu experti din UK si SUA am adus networking-ul profesionist in Romania, bazat pe recomandari. In 2010 am ridicat conceptul de business networking la un alt nivel, infiintand Institutul European de Business Networking dedicat antreprenorilor, managerilor, liber profesionistilor si chiar celor care doresc sa devina antreprenori la un moment dat. Consideram ca trei dintre cele mai importante elemente ale unui om de afaceri sunt timpul, relatiile si informatiile pe care le are. Tinand cont de aceste aspecte, am inceput sa dezvoltam conceptul de Business Networking in Bucuresti si mai apoi in Moldova, acest Sistem oferind scena perfecta oamenilor de afaceri in care sa se imbine informatia cu relatiile intr-un timp relativ scurt.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top