„Ziua Europeana a Concurentei si Competitivitatii” – Centrul ArCuB, 24 noiembrie 2011

structuralPrin Planul „INNOVATION UNION„, Uniunea Europeana a decis o completa reformare a finantarii procesului de inovare economica, sociala si tehnologica prin alocarea in urmatorii ani a unei impresionante sume de 485 de miliarde euro.

Multinationalele de pretutindeni vor avea sansa unei implicari directe prin co-finantarea marilor proiecte sau parteneriate public-private, iar antreprenorii IMM sunt puternic incurajati sa preia rapid inventii si inovatii spre a recupera din decalajul care se adanceste fata de SUA si economiile emergente BRIC.

Totodata, prin recent adoptata Strategie pentru Regiunea Dunarii, valul Inovarii este destinat sa atinga si Romania. Atat administratiile locale, cat si operatorii privati de pe tot teritoriul romanesc pot sa se implice in proiecte concrete care au mai ales in vedere domeniile tutelate de Romania: navigare pe cursul Dunarii; turism si patrimoniu cultural; riscuri de mediu.

Inovarea, insa, incepe si presupune si o masiva SCHIMBARE de STIL, de mentalitate, de abordare a noastra ca indivizi si ca societate, la toate palierele, de la folosirea tehnologiei la expresivitatea prin arta.

De aceea, in al 7-lea an consecutiv, va chemam sa ne fiti alaturi in mod activ si profitabil cu ocazia Zilei Europene a Concurentei si Competitivitatii in Romania, in ziua de 24 noiembrie 2011, in elegantele spatii ale Centrului ArCuB.

Evenimentul este organizat in parteneriat de catre EUROLINK-Casa Europei, Mastermind Communications si Centrul ArCuB si se va desfasura sub forma unui Salon de Solutii Practice si Transfer de Know-How, axat pe promovarea inovarii prin competivitate, pe baze IC&T, obiectiv-cheie al Centrului Regional de Excelenta pentru Inovare in Bazinul Marii Negre-Regiunea Dunarii, reprezentant in Romania al Flagship-ului „FuturICT – Knowledge Accelerator”, initiat de DG Enterprise, Comisia Europeana.

Partenerii institutionali ai evenimentului: Institute of Competition Law (Paris); Uniunea Profesiilor Liberale din Romania (UPLR); Fundatia Nationala a Tinerilor Manageri (FNTM); Asociatia Consultantilor din Romania pentru Accesarea Fondurilor Europene (ACRAFE); Asociatia pentru Protectia Consumatorilor din Romania (APC-Romania); Centrul European al Consumatorilor Romania (ECC Romania); Phaeton Gala. PR & Lobby Consulting.

Parteneri Media
: Romania Libera, CalendarEvenimente, ClubAfaceri, Calea Europeana, Comunicatii Mobile, Concurrences.com, e-Competitions, Tribuna Economica, Finantare.ro, SmartFinancial, EuroConsultanta, NewsChannel, GhiseulBancar, PRWave, SmartBank, Economie si Administratie Locala, ComunicateMedia, EU-RO Clearing Funds.

Structura de business inter-activa si multi-functionala a Salonului cuprinde:

  • LABORATORUL de DIAGNOZA pentru investigarea problemelor, depistarea cauzelor profunde, intelegerea blocajelor si previzionarea cailor de actiune in vederea Relansarii prin Inovare a afacerilor / investitiilor;
  • MALL de IDEI, SOLUTII si FINANTARI prin care propunem povesti de succes, noi linii / programe / solutii concrete de finantare, parteneriate si alternative in Regiunea Dunarii – Bazinul Marii Negre;
  • BUSINESS MATCHING POINT – Standuri de prezentare corporativa si sesiuni de relationale (networking).
  • PERFORMANCE COLECTIV – concurs cu premii pentru tinerii profesionisti din profesiile vocationale de moda si de artisti care pledeaza pentru noi stiluri de viata, sub deviza „New Danubian-Black Sea Innovation Life-Styles„, performeri ce vor fi recompensati cu trofee personalizate din partea partenerilor / sponsorilor evenimentului;
  • Ceremonia de Decernare a Distinctiei Anuale „PERSONALITATEA ANULUI pentru o ROMANIE EUROPEANA” – editia a 9-a;
  • Gala „CAMPIONI ROMANI in AFACERI”, competitie initiata cu ocazia SAPTAMANII EUROPENE IMM din anul 2010, in scopul relansarii si stimularii antreprenoriatului romanesc – editia a II-a.

Credeti ca ati putea sa ratati o asemenea ocazie? In orice maniera ati participa – partener, sponsor, concurent, participant / delegat -, compania sau organizatia Dvs. ar avea decat de castigat prin consolidarea de prestigiu / brand si proba de responsabilitate social-corporativa pe care, in acest context, aveti ocazia sa le puneti in valoare.

Pentru edificare, va rugam sa consultati initial pagina www.HouseofEurope.ro si, ulterior, sa solicitati informatii suplimentare despre conditiile de inscriere si parteneriate din partea Secretariatului Consortiului Organizatoric.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *