Seminar: Practica auditului intern privind fondurile publice nationale si ale Uniunii Europene

Seminarul va fi sustinut de dl. George Mares – Director al Directiei de
Audit Public Intern in cadrul Ministerului Economiei si Finantelor din
Romania, dl. Mihail-George Pitulice – Auditor superior in cadrul
Ministerului Economiei si Finantelor, Directia de Audit Public Intern
si dl. Dragos Nicolae – Sef serviciu de audit public intern pentru
fonduri externe in cadrul Ministerului Economiei si Finantelor.


Se vor prezenta anumite studii de caz care au in vedere auditul
functiei IT, auditul sistemului de control intern, auditul deplasarilor
interne si externe. Planificarea strategica care se refera la
activitatea de intocmire a planului strategic, precum si actualizarea
anuala a acestuia (intocmirea planului strategic pentru o perioada de
trei ani). Planificarea strategica se realizeaza prin efectuarea unei
analize a riscului pentru domeniile de auditat, astfel:
– Evaluarea riscurilor aferente structurilor din cadrul organizatiei, pentru auditul acestor structuri;
– Evaluarea riscurilor aferente fondurilor structurale si prestructurale, pentru auditul fondurilor comunitare.

Cu
privire la planificarea strategica se va prezenta modalitatea de
completare a matricei riscurilor. Se va face o prezentare detaliata a
Programului de asigurare si imbunatatire a calitatii in activitatea de
audit.

De asemenea, se vor avea in vedere elemente privind
modalitatea de completare a Registrului riscului. Seminarul "Practica
auditului intern privind fondurile publice nationale si ale Uniunii
Europene" va avea loc in sala de conferinta a hotelului hotelului
Select din Predeal, in perioada 11-13 iulie 2008, dupa urmatorul
program:
Vineri, 11 iulie 2008, 15.00 – 19.00;
Sambata, 12 iulie 2008, 09.30 – 12.30; 12.30 – 14.00 pauza; 14.00 – 17.00;
Duminica, 13 iulie 2008, 09.00 – 14.00.

Situat
pe strada Trei Brazi din Predeal, vila Select dispune de camere
confortabile si spatioase, structurate pe trei etaje, restaurant
amenajat in stil traditional romanesc si sala de conferinte cu toate
dotarile necesare pentru desfasurarea sesiunii de training.

Pretul
seminarului este de 1.450 lei (TVA inclus). Taxa de participare acopera
toate cheltuielile legate de cazare si masa, taxa de statiune, sala de
seminar cu toate facilitatile, pauzele de cafea, programul de pregatire
si suportul de curs.

Oferte si reduceri speciale:

Reducere 5% pentru doua persoane din cadrul aceleiasi firme/institutii care aleg sa fie cazate in aceeasi camera.
Daca
se opteaza pentru cazarea unui singur participant in camera, se ofera
posibilitatea ca acesta sa vina insotit de inca o persoana, fara sa
plateasca niciun alt cost suplimentar in ceea ce priveste cazarea.
Reducere 5% daca se inscriu 2 participanti din cadrul aceleiasi firme/institutii.
Reducere 10% daca se inscriu la curs mai mult de 3 persoane din cadrul aceleiasi firme/institutii.

Inscrierile
se fac direct, prin ordin de plata in contul S.C. TTINI SMART IDEAS
S.R.L. Registrul comertului: J40/5027/2008. Cod unic de inregistrare:
16965016. Cont: S.C. TTINI SMART IDEAS S.R.L. RO 72 RNCB 0205 0448 5144
0001, B.C.R. Sucursala Ploiesti – pentru agenti economici. Sau in
contul: S.C. TTINI SMART IDEAS S.R.L. RO 96 TREZ 521 5069 XXX 004 685,
Trezoreria Ploiesti pentru institutii publice.

Programul de
pregatire are un pronuntat caracter practic – aplicativ. In procesul de
instruire, utilizam mijloace si metode moderne de pregatire:
prezentari, dezbateri, discutii active, exemplificari si studii de caz.
Suportul de curs, pe care il puteti consulta in permanenta, va fi
inclus in mapa de prezentare alaturi de o multime de pagini pline de
informatii utile in activitatea dumneavoastra precum si ultimul numar
al revistei ContaPlus. Numarul de participanti va fi dimensionat astfel
incat sa se poata crea o atmosfera adecvata intelegerii rapide si
eficiente a informatiilor oferite si de a se crea cadrul necesar
discutiilor purtate liber, mai ales in pauzele cursului, legat de
aspecte si/sau spete intalnite in ramura de activitate in care
profesati. La sfarsitul cursului se vor inmana diplomele ce atesta
absolvirea cursului.

Informatii complete privind programul
educational, structura tematica, modalitatea de inscriere si alte
detalii despre acest seminar le puteti gasi pe site-ul www.edituracontaplus.ro .

De asemenea, va vom raspunde cu promptitudine solicitarilor dumneavoastra la telefon/fax: 021.310.13.62, mobil 0728.243.149.

In
speranta ca programul nostru de training raspunde nevoilor educationale
ale organizatiei dumneavoastra va asteptam cu placere la curs.

Persoana de contact:
Mirela Melania Ionescu
Director Marketing-Training
Proiect ContaPlus
Bd. Marasti nr.59, sect.1, Bucuresti
Tel/Fax: 021/310.13.62
Mobil: 0728.243.149
Email: [email protected]
Website: www.edituracontapus.ro

Sursa: Managementul-proiectelor.ro, 2 iulie 2008

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *