Seminarul Managementul Resurselor Umane

In fiecare organizatie exista un management al resurselor umane, iar managerii sunt preocupati de crearea unui plan de atragere si retinere a persoanelor care detin abilitatile de care organizatia are nevoie.

Programul de instruire “Managementul Resurselor Umane” vine in intampinarea tuturor celor care gestioneaza acesta componenta foarte importanta a oricarei organizatii – resursele umane – prin  prezentarea cunostintelor necesare organizarii, conducerii si controlului departamentului de resurse umane.

Seminarul va fi sustinut de:

– Dl. Profesor  universitar dr. FLORIN DANALACHE, Expert in Management al resurselor umane, absolvent al cursurilor postuniversitare “Starting New business, Entrepeneurship in Romania” – University of New Mexico, Certificat Consultant Expert in Afaceri – Master Business Counselor – Washington State University, Certificat  Project management expert – SOGES Grupp – Italia, Certificat Grantsmanship expert – Washington State University “Moderation training als Wokshop”.

– Dl. Danalache detine o vasta experienta in predarea cursurilor de Management Resurse Umane, Marketing, Analiza Economica, Management, Tehnici de Comunicare si Relatii Publice, este autor a peste 45 de articole de specialitate publicate in reviste din tara si strainatate, 9 carti, peste 25 de contracte de cercetare nationale si internationale, Director adjunct la Centrul pentru Excelenta in Afaceri UPB si membru in Asociatia Romana a Consultantilor in Management.

Tematica abordata:                 

– Locul si Rolul resurselor  umane in procesul de schimbare al organizatiei;
– Procesul de schimbare;
– Organizatiile ca sisteme sociale;
– Analiza SWOT;
– Planificarea resurselor umane;
– Corelatia dintre planioficarea strategica si planificarea resurselor umane;
– Procesul de planificare;
– Intocmirea Planului de succesiune;
– Proiectarea postului;
– Metode de proiectare a postului;
– Analiza postului;
– Proiectarea Structurii organizatorice;
– Recrutarea si Selectia resurselor  umane;
– Etapele procesului de recrutare;
– Evaluarea efortului si resurselor de recrutare;
– Pasii procesului de selectie;
– Testarea si intervievarea;
– Comunicare interumana;
– Rolul comunicarii interumane in procesul de integrare;
– Limbajul verbal si nonverbal;
– Capacitatea de perceptie a limbajului verbal;
– Motivarea resurselor umane;
– Modele de ierarhizare a nevoilor si corelatia cu motivatia;
– Evaluarea proceselor de  motivare prin prisma perceptiei angajatilor;
– Instruirea si dezvoltarea  resurselor umane;
– Analiza nevoilor de instruire;
– Metode de instruire;
– Intocmirea unui program de instruire;
– Sistemul de salarizare a resurselor umane;
– Politici si stimulente de recompensa;
– Salarizarea personalului de executie/conducere;
– Corelarea dintre evaluarea postului si salariu postului;
– Evaluarea resurselor umane;
– Procesul de evaluare a performantelor;
– Criterii si standarde de evaluare;
– Metode de evaluare a performantelor.

Seminarul “MANAGEMENTUL RESURSELOR UMANE” va avea loc in sala de conferinta a hotelului DRAGULUI*** din Predeal, in perioada 27-29 iunie 2008, dupa urmatorul program:
– Vineri, 27 iunie 2008, 15.00 – 19.00;
– Sambata, 28 iunie 2008, 09.30 – 12.30; 12.30 – 14.00 pauza; 14.00 – 17.00;
– Duminica, 29 iunie 2008, 09.00 – 14.00.

Amplasat intr-un cadru natural privilegiat, inconjurat de Muntii Bucegi, Postavarul si Piatra Mare, Hotel Dragului Predeal este gazda ospitaliera in orice anotimp. Construit in anul 2003, hotelul a fost dat in folosinta sub denumirea de Pensiunea Dragului si a creat o traditie in turismul montan de pe Valea Prahovei.

Pretul seminarului este de 1450 lei (TVA inclus). Taxa de participare acopera toate cheltuielile legate de cazare si masa, taxa de statiune, sala de seminar cu toate facilitatile, pauzele de cafea, programul de pregatire si suportul de curs.

Oferte si reduceri speciale:

– Reducere 5% pentru doua persoane din cadrul aceleiasi firme/institutii  care aleg sa fie cazate in aceeasi camera.
– Daca se opteaza pentru cazarea unui singur participant in camera, se ofera posibilitatea ca acesta sa vina insotit de inca o persoana, fara sa plateasca niciun alt cost suplimentar in ceea ce priveste cazarea.
– Reducere 5% daca se inscriu 2 participanti din cadrul aceleiasi firme/institutii;
– Reducere 10% daca se inscriu la curs mai mult de 3 persoane din cadrul aceleiasi firme/institutii.
– Inscrierile se fac direct, prin ordin de plata in contul S.C. TTINI SMART IDEAS S.R.L.

Registrul comertului: J40/5027/2008
Cod unic de inregistrare: 16965016     
Cont: S.C. TTINI SMART IDEAS S.R.L.   
RO 72 RNCB 0205 0448 5144 0001
B.C.R. Sucursala Ploiesti – pentru agenti economici

Sau in contul: S.C. TTINI SMART IDEAS S.R.L.
RO 96 TREZ 521 5069 XXX 004 685,
Trezoreria Ploiesti – pentru institutii publice

Programul de pregatire are un pronuntat caracter practic – aplicativ. In procesul de instruire, utilizam mijloace si metode moderne de pregatire: prezentari, dezbateri, discutii active, exemplificari si studii de caz. Suportul de curs, pe care il puteti consulta in permanenta, va fi inclus in mapa de prezentare alaturi de o multime de pagini pline de informatii utile in activitatea dumneavoastra precum si ultimul numar al revistei ContaPlus.

Numarul de participanti va fi dimensionat astfel incat sa se poata crea o atmosfera adecvata intelegerii rapide si eficiente a informatiilor oferite si de a se crea cadrul necesar discutiilor purtate liber, mai ales in pauzele cursului, legat de aspecte si/sau spete intalnite in ramura de activitate in care profesati. La sfarsitul cursului se vor inmana diplomele ce atesta absolvirea cursului.  

In speranta ca programul nostru de training raspunde nevoilor educationale ale organizatiei dumneavoastra va asteptam cu placere la curs.

Contact:
Mirela Melania IONESCU,
Director Marketing-Training,
Proiect ContaPlus
Adresa: Bd. Marasti nr.59, sect.1, Bucuresti
Telefon/Fax: 021/310.13.62
Mobil: 0728.243.149     
E-mail: mirela.ionescu@edituracontaplus.ro
Web-site: www.edituracontapus.ro 

Sursa: Managementul-proiectelor.ro, 20 iunie 2008        

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *