Premiile Euromoney: Serviciul Private Banking BCR, cel mai bun din Romania

BCR a fost desemnata „cea mai buna banca din Romania in Private Banking” de catre prestigioasa revista Euromoney. Decernarea premiului a avut loc la Gala Premiilor Euromoney, desfasurata recent la Londra.

„Premiile Euromoney Private Banking sunt cele mai prestigioase din dinamica zona a  wealth management-ului (administrarea averii). Ele acopera peste 60 de tari in fiecare an, fiind atat premii la nivel mondial cat si regional. Premiile sunt votate de oamenii care cunosc cel mai bine industria de profil – chiar bancherii care se ocupa de private banking. Castigarea unui premiu este o confirmare a excelentei in wealth management” a declarat Nick Dobson, reprezentant Euromoney.

Serviciul Private Banking al BCR este operational din 2004 si gestioneaza azi portofoliile a peste 4.000 de clienti de Private Banking cu peste un miliard de euro in „asset under management”. Cu acces nelimitat la know-how-ul Erste si experienta bancii in regiune, specialistii BCR continua sa-si serveasca clientii cu acelasi profesionalism dintotdeauna.

„Acest premiu ne onoreaza, dar ne si obliga. Premiul de la Euromoney l-am obtinut in urma voturilor primite de la colegii care lucreaza in acest domeniu, deci reprezinta aprecierea profesionistilor. Suntem mandri ca munca ne-a fost recunoscuta si vom lucra in continuare cu acelasi profesionalism si calitate, punand nevoile clientilor nostri pe primul loc” a declarat Alex Titus Dumitrescu, supervizor Biroul Private Banking BCR.

Calitatea serviciilor, profesionalismul consilierilor dedicati si experienta bancii regionale, care a stiut sa evite capcanele actualei crize financiare mondiale, au adus in fiecare an randamente superioare.

BCR, membra a Grupului Erste, este o banca universala ce se adreseaza atat clientilor retail cat si celor corporate. BCR este cea mai importanta institutie bancara din Romania gestionand active de peste 17,1 miliarde de EUR.

BCR este cel mai valoros brand financiar din Romania.

Banca ofera intreaga gama de produse si servicii pentru populatie avand in prezent 643 de unitati retail (pentru populatie si microintreprinderi) deschise in intreaga tara in majoritatea oraselor cu peste 10.000 de locuitori.

Clientii corporate beneficiaza de serviciile BCR prin intermediul a 50 de centre de afaceri corporate dedicate in special IMM-urilor si companiilor mari.

Banca pune la dispozitia clientilor, persoane fizice si juridice, o oferta complexa de produse si servicii bancare, inclusiv servicii de Internet banking, phone-banking si e-commerce. BCR emite 24 tipuri de carduri de credit si de debit si are instalata cea mai mare retea nationala de ATM si POS – peste 1.800 de bancomate si peste 15.000 de terminale electronice operationale la comercianti pentru plata cu card.

BCR se prezinta drept cel mai important Grup financiar din Romania, cu activitati in tara si in strainatate – prin subsidiare si reprezentante bancare, cu o prezenta marcanta, prin societatile sale de profil, pe piata leasingului, in domeniul managementului activelor, pe piata de capital, a pensiilor private, a bancilor de locuinte, precum si in asigurari.

Erste Bank este, cu cei peste 54.000 de angajati, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii financiare din Europa Centrala, avand peste 16 milioane de clienti in aproape 3.000 de unitati situate in 8 tari (Austria, Republica Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia si Ucraina). La data de 30 septembrie 2008, totalul activelor era de 209,4 miliarde de euro, profitul net de 1.463,0 milioane de euro, iar rentabilitatea capitalului angajat de 21,7%.

Informatii suplimentare despre produsele si serviciile oferite de BCR, puteti afla:

– Prin telefon la numarul 0801.0801.227 (InfoBCR) apelabil din reteaua de telefonie fixa, taxabil la tarif local indiferent de locul din tara de unde este apelat, la numarul 021/407.42.00 apelabil din orice retea sau la 0801227 apelabil prin intermediul serviciului Vodafone EasyDial, de luni pana duminica intre 8:00 si 22:00;

– Prin e-mail la adresa [email protected]. Solicitarile dumneavoastra sunt preluate zilnic, iar informatiile disponibile in Contact Center va vor fi furnizate in termen de maxim 24 ore de la data receptionarii mesajului;

– Prin telefon la numerele 021/311.10.01 si 021/311.02.16 pentru asistenta carduri, disponibil 24 din 24 de ore, 7 zile din 7.

Pentru informatii suplimentare:

BCR, Directia de Comunicare

Telefon 312.00.56

Fax 313 0117

Persoane de contact:

Corneliu Cojocaru

E-mail: [email protected]

Cezar Marin

E-mail: [email protected]

Sursa: Banca Comerciala Romana

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *