Licitatie pentru Punctele Nationale de Diseminare URBACT II

In data de 25 februarie 2009, Programul URBACT II a lansat licitatia pentru structurile care urmeaza sa indeplineasca activitatile de informare si publicitate la nivelul fiecaruia dintre cele 29 de state participante in Program (27 state membre UE, Norvegia si Elvetia), denumite Puncte Nationale de Diseminare.

In conformitate cu termenii de referinta ai licitatiei, principalele atributii ale Punctelor Nationale de Diseminare URBCT II sunt, in principal, urmatoarele:

– Asigura o pagina de internet in limba nationala a fiecarui stat, care sa cuprinda informatii utile pentru toti actorii relevanti pentru Program;

– Traduce si disemineaza documentele URBACT II, sub forma unor rapoarte lunare, precum si constientizeaza actorii relevanti in domeniu cu privire la informatiile puse la dispozitie pe pagina de internet a Programului;

– Furnizeaza permanent informatii partenerilor din proiectele URBACT II;

– Pastreaza un contact direct si permanent cu factorii decizionali si practicantii in domeniu, relevanti pentru Program;

– Sprijina Programul in diseminarea rezultatelor obtinute prin proiect, in cadrul evenimentelor organizate de autoritatile locale, nationale sau de catre Autoritatea de Management URBACT II;

– Furnizeaza modele existente de bune practici (analize, studii, rapoarte etc.), tuturor proiectelor URBACT II;

– Contribuie la prezentarea anuala a politicilor nationale in domeniul urbanismului;

– Imbunatatirea procesului de diseminare a politicilor in domeniul urbanismului, in randul oraselor nationale.

Termenul limita de depunere a candidaturilor este data de 14 aprilie 2009.

Pentru informatii suplimentare privind conditiile tehnice si financiare, va rugam sa accesati pagina de internet a Programului URBACT II, la adresa: www.urbact.eu

Sursa: Infocooperare.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *