Campanie de sprijin a IMM din perspectiva extinderii europene

Comisia Europeana a lansat o campanie pan-europeana pentru a ajuta intreprinderile mici si mijlocii sa obtina cat mai multe avantaje din perspectivele comerciale generate de extinderea Uniunii Europene.

Aceasta campanie este derulata de Centrele Euro Info, cea mai extinsa retea a Comisiei Europene de sprijin a afacerilor.

Pana anul viitor, 200 de Centre Euro Info din 26 de tari (state membre si candidate ale Uniunii Europene, dar si din Norvegia si Islanda) vor organiza circa 400 de activitati (cluburi de afaceri, ateliere, zile de informare si centre de consultanta privind extinderea) cu scopul de a oferi informatie practica si a personaliza asistenta la situatii specifice.

Informatiile vor fi furnizate pe pietele nationale (legislatie, ghidul exportatorilor) si pe anumite sectoare de activitati specifice care vor resimti cel mai mult efectele extinderii.

Aceasta campanie se inscrie in cadrul strategiei Comisiei Europene de a sprijini spiritul antreprenorial in contextul extinderii Uniunii Europene.

Sursa: Comisia Europeana

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top