Solutii de iesire din criza la SolePAD Constanta

fonduri europene, IMM, conferinta

In deschiderea conferintei, Ion Danut Juganaru, Director General al Camerei de Comert, Industrie, Navigatie si Agricultura Constanta, le-a recomandat companiilor care sustin prezentari in cadrul SolePAD sa adapteze continutul acestora la contextul actual iar managerilor prezenti in sala sa iasa din starea expectativa provocata de criza economica si sa actioneze, sa isi reevalueze strategiile de afaceri si sa nu repete greselile altora, incercand sa faca economii prin reducerea cheltuielilor si a personalului acolo unde nu este necesar.

IBM isi propune sa creeze o planeta inteligenta, folosind o infrastructura dinamica ce poate ajuta la imbunatatirea serviciilor, reducerea costurilor si gestionarea riscurilor, valorificand virtualizarea, eficienta energetica, standardizarea si automatizarea. Lucian Vlaicu, Technical Sales Specialist Storage Systems in cadrul IBM, a prezentat la SolePAD o serie de infrastructuri si solutii de date optimizate pentru IMM-uri, punand accent pe provocarile asociate pastrarii datelor pe o perioada mai lunga de timp – conformitate, disponibilitate, retentia datelor si securitate.

In prezent, Romtelecom are 120.000 de clienti din zona IMM. Sabina Uta, Manager Regional Vanzari in cadrul Romtelecom, a prezentat pachetele de servicii oferite de Romtelecom pe acest segment de piata: pachetul VoceNet Office – linie telefonica si acces Internet; pachetul Complete Office – voce, date si televiziune digitala Dolce Business; pachetul Basic Office – voce fixa si mobila, Internet si Dolce, serviciul Voce International Nelimitat in 3/10 tari, serviciul Clicknet, pachetul IT Manager, o solutie integrata IT&C oferita de un singur furnizor si Clicknet HotZone, un serviciu de Internet wireless la cheie.

Ovidiu Seceleanu, ESS SPO Manager in cadrul HP, a prezentat o serie de solutii ce pot oferi o mai buna utilizare a IT-ului si reducerea costurilor prin utilizarea virtualizarii la nivel de servere si sisteme de stocare. impreuna cu Microsoft, HP ofera un ecosistem de virtualizare complet, folosind sisteme de stocare HP StorageWorks, servere HP BladeSystem si tehnologii de virtualizare Microsoft. Ovidiu Seceleanu a vorbit si despre unificarea comunicatiilor cu aplicatiile de business, folosind HP Blade Systems si Microsoft Office Communication Server 2007.

Cerintele actuale de business se regasesc in ergonomie, conectivitate, securitate si mentenanta. Brother raspunde acestor cerinte generale printr-un portofoliu vast de produse si solutii multifunctionale de eficientizare a activitatii in birourile moderne, prezentate la SolePAD de Radu Crahmaliuc, Country Manager Reprezentanta Brother Romania. Pentru o mai buna exemplificare, Radu Crahmaliuc a folosit un scenariu de dotare completa a unei organizatii, de la solutii pentru posturile de lucru individuale, solutii pentru grupurile de lucru, solutii departamentale pana la solutii specifice Telco/DataCenter.

BenQ ocupa primul loc pe segmentul de proiectoare in Romania si Europa, unul din doua proiectoare achizitionate fiind BenQ. 2% dintre acestea sunt utilizate pentru proiectiile publice, 13% sunt folosite acasa, 35% in educatie si 50% in zona de business. Geo Grozav, Dealer Manager Romania in cadrul BenQ Austria GmbH, a prezentat linia de proiectoare profesionale BenQ din seria SP, caracterizate printr-o luminozitate foarte mare, rata de contrast ridicata, protectie impotriva prafului, durata mare de utilizare a lampilor, conectivitate multipla, silentiozitate si un foarte bun raport pret-calitate.

Ultimele doua prezentari din program au fost dedicate informatiilor privind accesarea de fonduri nerambursabile pentru IMM-uri. Andreea Ionescu, Consilier la OTIMMC Constanta, a prezentat programele de finantare pentru IMM-uri din cadrul Programului Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice Axa I. Unul dintre principiile dupa care functioneaza acest program este acela ca beneficiarii trebuie sa dispuna de suma integrala in momentul depunerii proiectului pentru care doresc sa obtina finantare nerambursabila, cheltuieli ce urmeaza a fi decontate dupa semnarea contractului de finantare.

In finalul conferintei, Adrian Susac, Consilier Organismul Intermediar pentru Promovarea Societatii Informationale, a trecut in revista fondurile nerambursabile pentru proiecte IT disponibile in cadrul Axei Prioritare III a Programului POS CCE. Cel de-al treilea Domeniu al Axei, „Dezvoltarea e-Economiei”, se adreseaza IMM-urilor, prin doua Operatiuni – „Suport pentru implementarea de sisteme integrate si alte aplicatii electronice pentru managementul afacerilor” si „Suport pentru dezvoltarea sistemelor de comert electronic si alte solutii electronice pentru facilitarea operatiunilor B2B”.

SolePAD Constanta a fost promovat cu sprijinul partenerilor media Replica, Zile si Nopti, Calendar Evenimente, MediaLook, PRwave Directory, PRwave si al publicatiilor Agora Media – IT TRENDS, Channel REPORT si Agora News. Partener local: Camera de Comert, Industrie, Navigatie si Agricultura Constanta prin Centrul Enterprise Europe Constanta.

Urmatoarele conferinte SolePAD vor avea loc pe 14 aprilie, la Craiova, respectiv 16 aprilie, la Drobeta Turnu Severin. Locatia si programul evenimentelor vor fi disponibile in curand la adresa www.solepad.ro.

Contact:
Agora Media
Telefon: 021.330.92.82
E-mail: [email protected]

Sursa: Redactia Finantare.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *