Afaceri de 2 mil. euro pe an, criteriu la licitatia pentru brandul de tara

Compania care va urma sa creeze brandul turistic national al Romaniei va fi selectata in urma unei licitatii internationale, unul dintre criterii fiind o cifra de afaceri medie de cel putin 2 mil. euro in ultimii 3 ani , potrivit Ministerul Turismului.

Potrivit acestuia, suma maxima alocata prezentului proiect este de 2 milioane de euro, banii alocati Romaniei in acest scop de catre Uniunea Europeana.

In ceea ce priveste procesul de selectie, acesta se va desfasura in doua etape.

Prima etapa este eliminatorie si se refera la capacitatea financiar-economica si la cea tehnic-profesionala a consultantilor inscrisi in competitie.

Este obligatoriu ca aplicantii sa fi avut o cifra de afaceri medie in ultimii trei ani de cel putin 2 milioane de euro, dar si ca acestia sa fi gestionat un proiect de branding similar, a carui valoare este egala sau mai mare decat 30% din valoarea proiectului curent, sau doua proiecte de branding similare cu valoare insumata egala sau mai mare cu 50% din valoarea acestui proiect.

Daca aplicantii indeplinesc aceste conditii, urmeaza evaluarea tehnico-profesionala a echipei de realizare a proiectului, in conformitate cu metodologia descrisa in caietul de sarcini.

Primii cinci participanti, in ordinea punctajului obtinut la evaluarea tehnico-profesionala, intra in etapa a doua de selectie, castigatoare urmand a fi desemnata oferta cu pretul cel mai mic.

Serviciile cerute prin procedura de achizitii publice vor fi realizate etapizat, pana in luna septembrie a acestui an.

Dupa finalizarea brandului, ministrul de resort va implementa strategia de comunicare a Brandului de Turism al Romaniei, avand la dispozitie, din aceleasi fonduri europene, alte 73 milioane de euro. Pentru implementare va fi organizata o noua licitatie.

Mai multe detalii: www.dailybusiness.ro.

Sursa: DailyBusiness

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *