Crearea brandului turistic de tara incepe cu anularea licitatiei

Ministerul Turismului a anulat procedura de atribuire a contractului de achizitie publica privind crearea brandului turistic al Romaniei si a anuntat ca va relua procesul cel mai probabil pe 14 aprilie.

„Decizia a fost luata ca urmare a sesizarii International Advertising Association (IAA), unul dintre consultantii care au contribuit la redactarea Caietului de sarcini. IAA a constatat, in urma cererilor de clarificare venite din partea agentiilor interesate de licitatie, ca anumite prevederi din documentatia de atribuire ar fi putut conduce la imposibilitatea incheierii contractului.

Una dintre prevederi este cea referitoare la termenul de finalizare a proiectului, considerat prea scurt de agentiile care si-au manifestat intentia de a participa la licitatie, avand in vedere metodologia necesara studiului”, informeaza Ministerul Turismului.

Mai multe detalii: www.financiarul.com.

Sursa: Financiarul

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *