Conferinta Anuala de Achizitii Publice

Editia a III-a, 21 – 22 mai 2009, Bucuresti

REVISTA DE ACHIZITII PUBLICE are placerea sa va invite la Conferinta Anuala de Achizitii Publice, Editia a III-a, eveniment ce va avea loc in perioada 21 – 22 mai 2009 la Camera de Comert si Industrie a Romaniei, Bucuresti.

Evenimentul este dedicat evaluarii actuale si de perspectiva a sistemului de achizitii publice, motivat de rolul major al acestuia in economia romaneasca, in contextul actual al crizei financiare si economice.

Conferinta vizeaza dezbateri pe baza instrumentelor care asigura functionalitatea si performanta sistemului de achizitii publice si punerea in practica a conceptelor si procedurilor de achizitii publice, tinand cont de diversitatea legislatiei in domeniu.

Conferinta Anuala de Achizitii Publice se adreseaza conducatorilor institutiilor publice, administratiei locale, personalului cu responsabilitati in domeniul achizitiilor publice, reprezentanti ai entitatilor economice in calitate de ofertanti, juristi si avocati, experti si manageri, interesati de aprofundarea problematicii legate de achizitia publica.

Program

JOI – 21 MAI 2009

09.30-10.00: Primirea si inregistrarea participantilor – Sala „Alexandru Ioan Cuza”, Camera de Comert si Industrie a Romaniei

10.00-13.00: Sesiunea I

13.00-14.00: Lunch

14.00-17.00: Sesiunea a II-a

VINERI – 22 MAI 2009

10.00-14.00: Sesiunea a III-a – Intrebari si raspunsuri, concluzii, discutii libere.

Invitati:

Decidenti de la: Ministerul Finantelor Publice, Ministerul Economiei, Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale, Ministerul Transporturilor si Infrastructurii.

– Cristina TRAILA – Presedinte Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice;

– Mihai PRISACARIU – Presedinte Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor;

– Cornelia NAGY – Director General Unitatea pentru Coordonarea si Verificarea Achizitiilor Publice – Ministerul Finantelor Publice;

– Silviana SIMION – Director in cadrul Agentiei pentru Serviciile Societatii Informationale;

– Corneliu BURADA – Vicepresedinte Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice;

– Septimiu STOICA – Presedinte Bursa Romana de Marfuri;

– Szabo BARNA – Specialist in achizitii publice;

– Octavian CONSTANTINESCU – Specialist in achizitii publice;

– Av. Adrian CEPARU – Specialist contestare in materia achizitiilor publice;

– Av. Florin IRIMIA – Specialist contestare in materia achizitiilor publice.

Dintre tematicile abordate:

– Modificarea cadrului legislativ al achizitiilor publice din Romania in acord cu reglementarile din Uniunea Europeana, determinata de necesitatea accelerarii procedurilor de achizitii publice;

– Rolul U.C.V.A.P. in cadrul sistemului de achizitii publice, cat si neconformitatile aparute in sistem;

– Impactul Directivei 2007/66/CE asupra economiei romanesti – Rolul si realizarile C.N.S.C. in sistemul romanesc de achizitii publice;

– Consecintele aplicarii O.U.G. 19/2009 in solutionarea contestatiilor si a plangerilor;

– Utilizarea sistemului bursier in achizitiile publice;

– Situatii specifice aparute in practica achizitiilor publice si studii de caz abordate in sistem interactiv.

Participarea la lucrarile conferintei, se face in baza formularului de inscriere solicitat la telefon 031/428 37 35, in limita locurilor disponibile.

Participantii vor beneficia de consiliere pe timpul desfasurarii actiunii, diploma de participare, mapa de lucru, coffee break, lunch.

Inregistrarea se face pana la data de 19 mai 2009.

Coordonator proiect

Carmen IRACLI, telefon: 0753 025 991.

Pentru informatii suplimentare, ne puteti contacta la numerele de telefon mentionate sau vizitati pagina www.revista-achizitii.ro.

Sursa: Redactia Finantare.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top