Municipiul Adjud a finalizat proiectul pentru implementarea unui sistem de management combinat

Adjud, PO DCA, management, calitate, mediu, servicii publice

Acest proiect face parte din cadrul Programului Operational „Dezvoltarea Capacitatii Administrative” cererea de proiecte nr.3/2009, Axa prioritara 2: Imbunatatirea calitatii si eficientei furnizarii serviciilor publice, cu accentul pus pe procesul de descentralizare.

Obiectivul general al proiectului vizeaza imbunatatirea calitatii si eficientei serviciilor publice furnizate la nivelul Primariei municipiului Adjud prin consolidarea capacitatii administrative de a gestiona aceste servicii, raportate la standarde de calitate recunoscute la nivel international.

Autoritatile locale urmaresc imbunatatirea serviciilor publice furnizate la nivelul Primariei municipiului Adjud prin conceperea, implementarea, certificarea si mentinerea unui sistem de management combinat, de calitate si de mediu conform SR EN ISO 9001:2008 si SR EN ISO 14001:2005.

Efectele urmarite prin conceperea, implementarea si certificarea sistemului de management combinat, de mediu si calitate, la nivelul Primariei municipiului Adjud sunt:
– proiectarea unui sistem eficient, concretizat prin utilizarea mai judicioasa a resurselor, umane, materiale si financiare si prin diminuarea costurilor non-calitatii, datorate incompatibilitatilor de structura sau proces;
– reglementarea in scris, prin intermediul unor proceduri a proceselor din cadrul institutiei, urmarindu-se principiul stabilirii/separarii atributiilor, termenelor si a categoriilor de relatii interdepartamentale;
– cresterea capacitatii organizatiei de a raspunde schimbarilor si conditiilor externe care pot aparea;
– cresterea performantei personalului propriu, datorita dezvoltarii de abilitati si acumularii de cunostinte, dar si cresterii motivatiei, bazate pe existenta unor proceduri si atributii clar stabilite si organizarii superioare a activitatii, eliminându-se timpii morti, dublarea atributiilor sau inexistenta unor responsabilitati;
– cresterea calitatii serviciilor publice oferite cetatenilor, dar si a gradul de satisfacere al acestora cu privire la serviciile furnizate;
– impunerea unei culturi a calitatii, sustinuta atat prin sesiunile de instruire organizate, prin introducerea unor proceduri care urmaresc asigurarea formarii continue a personalului, dar si prin orientarea organizatiei spre cetatean;
– reducerea nivelului de birocratie, datorita eficientizarii proceselor din cadrul serviciilor furnizate catre cetateni.

Valoarea totala a proiectului prezentat este de 259,775.00 lei,din care:
– Valoarea eligibila a proiectului este de 259,775.00 lei;
– Asistenta financiara nerambursabila solicitata este de 254579.5 lei;
– Contributia solicitantului este de 5195.5 lei.

Sursa: Portalul National de Administratie Publica

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *