Curs de perfectionare „Expert Achizitii si Investitii Publice”

Programul se adreseaza autoritatilor publice centrale si locale – presedinti si vicepresedinti ai Consiliilor Judetene, primari, viceprimari, secretari, directori economici, consilieri, experti de integrare, specialisti in achizitii si investitii din municipii, orase si comune, reprezentanti ai agentiilor si autoritatilor guvernamentale, consultanti, reprezentanti ai operatorilor economici, juristi si avocati, experti si manageri implicati in problematica achizitiilor si investitiilor.

Prin obiectivele acestui program, se urmareste facilitarea accesului la opiniile specialistilor si schimbul de informatii intre institutiile guvernamentale si operatorii economici, precum si prezentarea ultimelor noutati in materie de legislatie si de proceduri in domeniul achizitiilor publice stiind ca sistemul este in continua transformare.

Locatie: Constanta – Hotel IBIS.

Perioada: 30 iulie – 2 august 2009.

Lectori – invitati:

– Specialisti in achizitii publice din cadrul Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice;

– Mihai PRISACARIU – Presedintele Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor;

– Cornelia NAGY – Director General Unitatea pentru Coordonarea si Verificarea Achizitiilor Publice;

– Av. Ion Ilie-Iordachescu – Decanul Baroului Bucuresti;

– Av. Adrian CEPARU – Specialist contestare in materia achizitiilor publice.

Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 72/2009 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii publicata in M.Of. nr. 426 din data de 23 iunie 2009, care aduce in principal urmatoarele aspecte:

– negocierea fara publicarea prealabila a unui anunt de participare;

– atribuirea contractelor de achizitie publica;

– contractele de servicii din anexa 2B;

– solicitarile de clarificari;

– contractele de concesiune;

– dosarul achizitiei publice;

– evaluarea activitatii CNSC;

– formularea si solutionarea contestatiilor.

Tematica:

– Programele anuale de achizitii si investitii publice, actualizarea valorii obiectivului de investitie;

– Documentatia necesara realizarii unei investitii publice. Aprobarea documentatiilor tehnico-economice;

– Finantarea investitiilor administratiei publice centrale si locale;

– Stabilirea procedurii de atribuire a contractului, adecvata pentru diferite tipuri de contracte publice;

– Documentatia de atribuire, continut si cerinte: criterii de calificare – si selectie; criterii de evaluare; documente si formulare solicitate, fisa de date, caietul de sarcini; identificarea surselor de finantare;

– Gestionarea fondurilor europene prin achizitii publice;

– Modalitatea de solutionare a contestatiilor de catre C.N.S.C. Contestatii si actiuni in instanta – studii de caz;

– Rolul U.C.V.A.P. in cadrul sistemului de achizitii publice, cat si neconformitatile aparute in sistem;

– Greseli frecvente in aplicarea legislatiei specifice achizitiilor publice: studii de caz, contraventii si sanctiuni;

– Experiente si situatii specifice aparute in domeniul achizitiilor publice, in estimarea valorii contractelor atribuite, in asigurarea publicitatii, in derularea procedurii de achizitii publice, in finalizarea procedurii si monitorizarea contractelor;

– Consolidarea pozitiei de expert in sistemul achizitiilor publice, dezvoltarea competentelor si adaptarea la cerintele specifice sistemului.

Se asigura mapa de lucru si suport de curs.

La sfarsitul sesiunii in urma evaluarii, se acorda Certificat de Absolvire a cursului de perfectionare pentru ocupatia „Expert Achizitii Publice” cod COR 241940 insotit de supliment descriptiv in care sunt inregistrate competentele dobandite.

Certificatele sunt eliberate in conformitate cu prevederile O.G. 129/2000 republicata.

Inscrierile:

Participarea la curs se face in baza formularului de inscriere solicitat la telefonul: 031 428 37 35, 0234 313 320 sau email [email protected].

Termen de inscriere: 24 iulie 2009.

Coordonator proiect:

Carmen Iracli

Telefon: 0753 025 991

Email: [email protected].

Sursa: Redactia Finantare.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top