BRD sponsorizeaza cu 5.000 euro, in fiecare luna, implinirea unui „vis”

BRD, ONG, sponsorizare, vise,

BRD Groupe Societe Generale a lansat pe 1 iulie actiunea „Cautam Oameni Mari”.

Banca va acorda in fiecare luna, din iulie si pana in decembrie, cate o sponsorizare de 5.000 de euro unei persoane care are un talent deosebit si care viseaza sa ajunga „un om mare”.

Actiunea face parte dintr-o campanie integrata de comunicare, prin care banca aniverseaza 10 ani de la privatizare.

Sloganul campaniei este „In spatele fiecarui om mare sunt alti oameni mari”. Ea prezinta povestile oamenilor simpli care au stat in spatele succesului unor nume mari ale Romaniei. E vorba de trei personalitati care au fost implicate in mai multe campanii de imagine ale BRD: Ilie Nastase, Gheorghe Hagi si Nadia Comaneci.

Prin noua campanie de imagine, BRD vrea sa comunice despre sine ca este un brand care are incredere in clientii sai si ca, de 10 ani, ii ajuta sa-si implineasca „visele” de a ajunge „oameni mari”.

Responsabilii de comunicare ai BRD si-au dat seama ca aceasta pozitionare de brand are o corespondenta reala si in actiunile filantropice facute pana acum de banca. E voba de actiuni prin care compania a ajutat zeci de persoane sa-si puna in valoare talentul, in domenii precum cultura, sportul, educatia, cercetarea etc.

In consecinta, prin actiunea „Cautam Oameni Mari”, BRD a dorit sa-i reaminteasca publicului de aceasta componenta importanta a activitatii sale in cei 10 ani, respectiv cea filantropica.

Cum functioneaza „Cautam Oameni Mari”?

Principalul canal de comunicare al initiativei este site-ul www.cautamoamenimari.ro.

Aici, vizitatorii sunt invitati sa devina ei insisi „oamenii din spatele unor viitori oameni mari”. Respectiv – sunt chemati sa scrie povestea unei persoane pe care o cunosc, care are un talent deosebit si care are nevoie de ajutor pentru a-si indeplini „visul”.

Pentru a primi finantarea, beneficiarul trebuie sa fie recomandat de un ONG.

Daca ne uitam la donatiile pe care reprezentantii BRD afirma ca le-au facut in trecut, gasim cateva exemple de „vise” care se pot concretiza in povesti:

– achitarea unei taxe de inscriere la o universitate din strainatate;
– organizarea unei expozitii de arta;
– participarea la conferinte sau festivaluri in strainatate;
– achizitia unui echipament sportiv sau plata unei taxe de participare la o competitie;
– inregistrarea unui album de muzica;
– tiparirea unei carti;
– etc.

Subiectul unei povesti poate fi o ruda a celui care o scrie, un cunoscut sau pur si simplu o persoana despre care autorul a aflat ca are nevoie de sprijin material pentru a-si pune in valoare talentul.

In fiecare luna va exista un „concurs” intre povestile stranse pe site. In urma acestuia, subiectul uneia dintre ele va castiga o sponsorizare in valoare de 5.000 de euro, din partea BRD.

Povestile pot fi publicate doar in primele 20 de zile ale unei luni. In urmatoarele 10 zile, ele sunt votate de vizitatori. Cea care obtine mai multe voturi castiga sponsorizarea.

Un aspect interesant al mecanismului de concurs este ca o poveste care nu castiga intr-o luna poate participa si in luna urmatoare. Asta inseamna ca tuturor povestilor necastigatoare li se reseteaza contorul de voturi si pleaca de la zero in urmatoarea editie.

E probabil ca acest lucru sa ii ambitioneze pe „fanii” unei povesti sa se organizeze mai bine in luna urmatoare, sa aduca mai multi sustinatori, sa isi creeze propria „campanie de promovare” etc.

Mecanismul este interesant pentru ca, pe de o parte este unul viral, care va aduce notorietate pozitionarii BRD, iar pe de alta parte va sustine si mai mult mesajul „in spatele oamenilor mari se afla alti oameni mari”.

Sursa: Responsabilitate Sociala.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *