Raspunsuri la intrebarile frecvente privind inregistrarea on-line a proiectelor la POSCCE, Axa prioritara 1

POSCCE, lista, intrebari frecvente, raspunsuri, beneficiari

1. Intrebare:
Dupa accesarea link-ului ACCES FORMULAR, in locul formularului de inregistrare se deschide o pagina alba, care contine un mesaj de eroare.

Raspuns:
Conexiunea catre formularul de inregistrare este de tip HTTPS (http secure). Pentru acces este nevoie sa acceptati certificatul de securitate emis de serverul Ministerului. Pentru aceasta, in functie de browser-ul utilizat, urmati pasii de mai jos:

– Internet Explorer: se apasa pe „Continue to this website (not recommended)”;
– Mozilla Firefox: se apasa pe OK -> Or you can add an exception… -> Add Exception… -> Get Certificate -> Confirm Security Exception.

2. Intrebare:
Accesand pentru prima data pagina web de inregistrare on-line a proiectelor participante la POS CCE, Axa prioritara 1, dupa introducerea numelui de utilizator dorit, alegerea unei parole si precizarea adresei de email, nu primesc e-mail-ul de confirmare a creerii contului.

Raspuns:
Serverul Ministerului trimite imediat acest email, care confirma crearea contului dumneavoastra de utilizator. In functie de serverul de e-mail la care aveti contul, e-mailul poate ajunge in casuta dumneavoastra postala dupa un interval de timp care variaza de la cateva secunde, pana la cateva ore.

Daca nu primiti confirmarea in maximum 10 minute, verificati si in folderul „Spam” al casutei de e-mail, iar daca nu gasiti nici acolo mesajul respectiv va recomandam sa va reinregistrati in aplicatie, cu o alta adresa de e-mail (creata, de exemplu, pe serverul de la yahoo) si cu un alt nume de utilizator.

3. Intrebare:
Dupa crearea unui nou cont de utilizator si activarea lui urmand link-ul primit pe e-mail, la tentativa de logare se primeste mesajul „User sau parola invalide. Logare nereusita! Incearca din nou”. De ce?

Raspuns:
Contul nou creat este accesibil imediat dupa activare. Va rugam introduceti cu atentie numele de utilizator si parola. Verificati daca sunt apasate butoanele NumLock sau CapsLock de pe tastatura. De asemenea, verificati ca tastatura sa nu fie setata pe caractere RO (unde litera Z este plasata pe locul lui Y, si invers).

4. Intrebare:
Dupa completarea formularului on-line de inregistrare nu am primit nici un mesaj de confirmare pe adresa de email, iar proiectul nu se regaseste in lista publica.

Raspuns:
Daca dupa apasarea butonului „Introducere date” nu ati obtinut si un mesaj de confirmare pe ecran, inseamna ca datele completate nu au plecat din calculatorul dumneavoastra.

Explicatia cea mai probabila este ca introducerea datelor in formular a durat mai mult de 30 de minute, interval dupa care sunteti delogat automat. In acest caz formularul trebuie completat si trimis din nou.

Pentru ca operatia sa dureze cat mai putin, va sugeram sa introduceti datele din formular intr-un fisier Word (de exemplu) si sa le preluati apoi cu Copy si Paste in formularul on-line.

Sursa: , Ministerul Intreprinderilor Mici si Mijlocii, Comertului si Mediului de Afaceri

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *