Cum a cheltuit Agentia pentru Strategii Guvernamentale 10 milioane de euro pe publicitate. Cazul fonduri-ue.ro

In anul 2008, Agentia pentru Strategii Guvernamentale a atribuit contracte in valoare de 10 milioane de euro pentru campanii publicitare si materiale promotionale.

Unul dintre cele mai mari contracte de publicitate a fost atribuit companiei Best Advertising, care a realizat campania de promovare a fondurilor europene si a site-ului fonduri-ue.ro.

Eficienta campaniei a fost monitorizata si prin masurarea vizitatorilor unici ai site-ului.

Din datele furnizate de ASG rezulta ca, in perioada campaniei publicitare, site-ul nu a reusit sa depasesca traficul unor simple bloguri care nu beneficiaza de promovare.

Situatia contractelor atribuite de ASGFoto: ASGASG a cumparat servicii de publicitate in anul 2008 in valoare de 9,4 milioane euro, la care se mai adauga inca aproape 500.000 de euro materiale promotionale.

Printre castigatorii licitatiilor sau selectiilor de oferte se numara si deja cunoscutele SC ARS ADVERTISING si SC BEST ADVERTISING & CONSULT SRL.

Cele mai importante campanii derulate de ASG au fost campaniile de comunicare din Spania si Italia, in valoare de peste 7,8 milioane de euro si campania pentru promovarea site-ului fonduri-ue.ro, de 1,2 milioane euro.

Mai multe detalii: www.obiectivdesuceava.ro.

Sursa: Obiectiv de Suceava

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top