Proiect de reducere a timpilor de asteptare in Primaria Braila

Proiect, Primaria Braila, POSCCE, implimentarea serviciilor on-line

Intitulat „Implementarea serviciilor on-line catre cetateni si automatizarea fluxurilor de lucru interne” si finantat prin Programul Operational Cresterea Competitivitatii Economice Axa 3 „Promovarea Societatii Informationale”, proiectul are drept scop implementarea de servicii publice pentru cetateni cu nivel 5 de sofisticare, utilizand tehnologia informatiei si a comunicatiilor.

Proiectul a demarat luna aceasta si va fi realizat in parteneriat cu Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale si urmareste marirea transparentei actului administrativ, cresterea gradului de satisfactie al cetateanului in relatia cu autoritatile publice locale si automatizarea fluxurilor de lucru din Primaria Braila.

Se vor achizitiona 12 servere pentru implementarea si gestionarea aplicatiilor, iar pentru utilizarea aplicatiilor nou implementate vor fi instruiti 189 de functionari publici si personal contractual din cadrul Primariei Braila.

Proiectul se va implementa pe parcursul a 13 luni cu o valoare totala de aproximativ 3,5 milioane lei, din care cheltuieli eligibile 2,9 milioane lei, din care Primaria Braila participa cu 58.800 lei cheltuieli eligibile si 559.000 lei cheltuieli neeligibile constituite din TVA si taxa de timbru verde.

Se vor implementa noi aplicatii care vor fluidiza fluxul intern de documente, precum gestiunea electronica a documentelor, a proiectelor, a registrului de stare civila, a registrului agricol, a relatiei cu cetatenii, a serviciului de asistenta sociala si gestiunea electronica pentru primire si transmitere de documente on-line.

Vor fi realizate alte sapte aplicatii care rezolva comunicarea autoritatii locale cu mediul extern, respectiv aplicatia pentru gestionarea petitiilor, reclamatiilor si audiente, forum de discutii, sondarea opiniei publice, informare on-line pentru mediul extern, participare on-line la procesul de decizie, serviciu on-line de asistenta sociala si serviciul de documente on-line.

Sursa: Portalul National de Administratie Publica

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top