„Networking pentru dezvoltare economica durabila”

networking, PHARE, proiect, obiective, rezultate, actiuni, parteneriat

Obiectivul general al proiectului l-a reprezentat stimularea si promovarea cooperarii intre IMM si actorii implicati in dezvoltarea economica transfrontaliera prin facilitarea, amplificarea si diversificarea canalelor de colaborare in afaceri, in vederea crearii unei baze solide pentru dezvoltarea economica si sociala echilibrata a intregii zone.

Grupul tinta a fost reprezentat de IMM din zona transfrontaliera Arad – Bekes , active in patru sectoare de activitate: constructii, turism, transport, productie mobilier; personalul operativ al partenerilor si organizatiilor asociate, implicate in proiect.

Implementarea tuturor actiunilor din proiect au condus la atingerea urmatoarelor rezultate:
-Infiintarea Departamentului pentru Dezvoltarea de Competente Antreprenoriale in zona transfrontaliera pentru furnizarea de servicii specifice de informare, asistare, consiliere a firmelor din zona Arad – Bekes , in cadrul caruia au fost asistate un numar de 200 de companii ;
– Desfasurarea unei sesiunei de instruire pentru specialisti ai departamentului si partenerilor;
– Elaborarea unei baze de date complexe cu firme si oportunitati de colaborare din cele sase judete vizate de proiect, din patru domenii de activitate, cu peste 1700 de companii introduse;
– Organizarea si desfasurarea Conferintei „Instrumente de parteneriat transfrontalier pentru accesul pe piata UE”, ce a reunit peste 90 de persoane.
– Organizarea si desfasurarea a patru evenimente de networking, cu componenta informativ-educativa, dezbateri si match-making pentru firmele din zona transfrontaliera Arad-Timis-Bihor, Bekes, Csongrad, Hajdu Bihar; avand un numar de peste 130 de participanti prezenti la aceste evenimente, reprezentanti a peste 80 companii din Romania si Ungaria.
– Conceperea si editarea unui Catalog al firmelor din zona transfrontaliera;
– Organizarea si derularea Targului Transfrontalier de bunuri, servicii si oportunitati investitionale, cu reprezentanti a 50 companii.

Vizibilitatea proiectului a fost asigurata prin bannere, afise, mape si pliante, toate purtand insemnul Uniunii Europene si a Guvernului Romaniei.

Sursa: Redactia Finantare.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *