Construirea pasajului de la Ciochiuta este finantata prin Fonduri ex-ISPA

pasaj, fonduri ex-ISPA, obiective, beneficiar, modernizare

Valoarea totala a contractului este de 3.210.312,13 euro (fara TVA) din care 75% din valoarea eligibila constituie finantare nerambursabila acordata de Comisia Europeana prin Facilitatea ex-ISPA, restul sumei fiind asigurata de Guvernul Romaniei prin Bugetul de Stat.

Principalele obiective ale contractului vizeaza finalizarea lucrarilor de constructie pentru pasajul rutier superior peste CF Craiova – Drobeta Turnu Severin la Km 297 pe DN6 si executarea lucrarilor de constructie pentru podul rutier peste raul Husnita de la Km 297 pe DN6.

Acest contract face parte din proiectul ex-ISPA 2000/RO/16/P/PT/004 „Reabilitare DN6, sectiunea Craiova – Drobeta Turnu Severin (prima faza Craiova – Lugoj), Coridorul IV”, care are drept scop modernizarea retelei de drumuri pentru satisfacerea cerintelor noului model de transport european, pe coridoarele internationale care traverseaza Romania.

Scopul executiei unui pasaj superior peste calea ferata, in lungime de 421,10 m, in zona km 297 de pe DN6, a fost atat eliminarea punctului periculos ce il constituia calea ferata fata de siguranta circulatiei rutiere, precum si fluidizarea traficului rutier in aceasta zona.

Principalele avantaje ale realizarii acestui contract sunt: cresterea capacitatii de trafic rutier, reducerea timpului de calatorie, imbunatatirea sigurantei traficului si reducerea numarului de accidente pe ruta Craiova – Drobeta Turnu Severin.

Contractul de lucrari a fost atribuit, in urma procedurii de licitatie deschisa, conform OUG 34/2006, asocierii Societatea de constructii in transport Bucuresti SA & SC Tehnologica Radion SRL & SC Cccf Drumuri si poduri Timisoara SRL, beneficiar fiind Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania.

Durata de implementare a contractului este de 12 luni de la data inceperii lucrarilor, la care se adauga perioada de garantie de inca 24 de luni.

Sursa: Ministerul Transporturilor si Infrastructurii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *