Campanie de promovare Sapard in mediul rural

Agentia SAPARD a anuntat printr-un comunicat de presa ca va demara incepand cu data de 18 octombrie 2004 o campanie nationala de promovare. Campania, denumita „SAPARD 2004”, este o actiune comuna de popularizare a posibilitatilor de imbunatatire a calitatii muncii, a productiei in agricultura si a dezvoltarii mediului rural prin Programul SAPARD.

Aceasta campanie se va derula pe o perioada de 3 luni si va fi realizata de catre Birourile Regionale de Implementare a Programului SAPARD si Directiile pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala judetene in colaborare cu Camerele de Comert si Industrie teritoriale si cu Patronatele judetene a Intreprinderilor Mici si Mijlocii.

Pentru a asigura o promovare eficienta si pentru a creste gradul de cunoastere al Programului SAPARD, se vor organiza intalniri directe si seminarii de instruire cu potentialii beneficiari din mediul rural, aceste intalniri derulandu-se la nivelul fiecarei comune din Romania.

Astfel, se vor forma 40 de echipe judetene din cate 4 experti ai institutiilor implicate in campania de promovare, care se vor deplasa in aproximativ 1.500 de comunele din toate judetele Romaniei. Campania „SAPARD 2004” pune accent pe mediatizarea investitiilor posibile prin Programul SAPARD, a criteriilor de eligibilitate, dar si pe evidentierea importantei si a implicatiilor integrarii Romaniei in Uniunea Europeana. De asemenea, lectorii vor explica termenii specifici utilizati in procesul de accesare a fondurilor SAPARD.

Obiectivele principale ale campaniei sunt furnizarea informatiilor utile pentru cunoasterea Programului si pentru accesarea fondurilor SAPARD, distribuirea de materiale informative si inregistrarea si evaluarea dificultatilor semnalate de catre potentialii beneficiari in accesarea fondurilor SAPARD.

Sursa: , Agentia Sapard, 14 octombrie 2004

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *