ISPA lasa „cicatrici” pe drumurile devene: lucrarile de canalizare vor dura inca un an

ISPA, lucrari de canalizare, beneficiari, constructori, nemultumiri

Conducatorii auto deveni sunt nemultumiti ca in urma constructorilor care schimba tevile de canalizare in oras raman pe carosabil denivelari suparatoare. Pe strada Eminescu exista fasii paralele cu axul drumului care pe o latime de aproape jumatate de metru din banda asfaltica transforma soseaua in traseu off-road.

Deveanul Flavius tilinschi trece zilnic cu masina peste „zona Zoster” a drumului, lasata in urma de muncitorii de la ISPA.

„Stau pe Liliacului. Nu pot iesi pe Eminescu decat peste santul lasat pe carosabil. Masina este joasa si frec cateodata cu partea de jos in denivelare. Ma asteptam ca, dupa terminarea lucrarilor cu canalizarea, totul sa revina la starea de dinainte”, a spus conducatorul auto devean.

Din septembrie intr-un an

Potrivit Evei Busuioc, toate santierele ale caror urme nu se sterg la maxim doua saptamani dupa terminarea lucrarilor sunt facute de amatori. Nemultumirea soferilor deveni a ajuns si in Consiliul local Deva, unde multi din membri au, la randul lor, permis auto.

Invitat sa raspunda nemultumirii devenilor in sedinta de consiliu, Ioan Radu, directorul Hidroconstructia Deva, firma care implementeaza proiectul ISPA, a precizat ca situatia actuala este o faza de tranzitie in derularea lucrarilor. Managerul a precizat ca in momentul predarii lucrarii, strazile pe care s-a lucrat vor fi asfaltate.

„In zonele cu probleme mari, cum este strada Eminescu, vom asfalta pana la mijlocul lunii septembrie. Acolo unde repararea drumului presupune o lucrare mai ampla, cum este soseaua Deva-Hunedoara, problemele mai pot dura maxim un an”, spune sursa citata. Nici unul din alesii locali nu a comentat subiectul.

Ce este programul ISPA?

Proiectul ISPA vizeaza reabilitarea si modernizarea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare in orasele Deva si Hunedoara. Valoarea contractului incheiat cu societatea Hidroconstructia se ridica la 26,4 milioane de euro. Termenul limita de finalizare a lucrarii este 1 ianuarie 2010.

Sursa: Adevarul

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top