Dosarele depuse la Prefectura Capitalei vor putea fi accesate online peste un an

dosare, acces online, proiect, PODCA, portal, FSE, finantare

Prefectul Capitalei Mihai Atanasoaei a anuntat, cu ocazia conferintei de lansare a proiectului, ca institutia sa va implementa in urmatoarea perioada acest proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Dezvoltarea capacitatii administrative 2007-2013 pentru imbunatatirea calitatii si eficientei serviciilor publice, a relatiei cu cetatenii.

„Inca de la inceputul mandatului meu am spus ca doresc un sistem informatic pentru cetateni ca sa nu mai piarda timp si energie venind la sediul institutiei. Am vrut sa le usuram problemele si consider ca este un prim pas pentru a usura serviciul public catre populatie. Institutia Prefecturii va avea un portal in care petentii se vor putea informa in legatura cu dosarele pe care le au depuse, vor vedea stadiul solutionarii acestora chiar de acasa, fara sa mai fie nevoiti sa vina pana la noi. Acest portal va raspunde usor intrebarilor cetatenilor”, a spus prefectul Capitalei.

Astfel, se va reduce cu 20% timpul raspunsului dat catre cetateni, iar datorita acestui proiect arhiva institutiei va fi una electronica. Se vor arhiva toate dosarele si se va reduce cu 80% timpul de accesare al documentelor, de la patru zile cat este in prezent la cateva minute.

Valoarea totala a proiectului este de 806.738,77 lei, din care 685.727,95 lei reprezinta valoarea eligibila nerambursabila din Fondul Social European si 121.010,82 cofinantarea eligibila a beneficiarului.

De asemenea, prefectul Atanasoaei a precizat ca pe toata perioada implementarii proiectului va fi foarte atent ca sa se respecte toate procedurile impuse de unitatea de management si sa nu se inregistreze probleme.

„Este un proiect adresat cetatenilor si nu voi tolera proceduri gresite care sa duca la impiedicarea absorbtiei acestor bani”, a punctat Atanasoaiei. Prin implementarea proiectului se vor monta si trei info-chioscuri, unul la sediul Prefecturii Capitalei si doua la serviciile publice comunitare (sediul primiri pasapoarte si permise auto). In acest timp, si personalul Prefecturii va urma cursuri de instruire.

Sursa: Portalul National de Administratie Publica

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top