Satu Mare: strategie de marketing turistic in trei regiuni din trei tari

Satu Mare, strategie, marketing, turism, Interregio

Proiectul, intitulat „Elaborarea strategiei de marketing turistic regional al Interregio si realizarea instrumentelor de marketing aferente„, urmeaza a fi depus spre finantare in cadrul Programului de Cooperare Transfrontaliera ENPI Ungaria – Slovacia – Romania – Ucraina 2007 – 2013.

Partenerul principal al proiectului este Consiliul de Dezvoltare al judetului Szabolcs – Szatmar – Bereg (Ungaria), Consiliul Judetean Satu Mare alaturi de Consiliul Judetean Transcarpatia (Ucraina) avand calitate de parteneri. Prin acest proiect se urmareste elaborarea unei strategii de dezvoltare turistica pentru intregul teritoriul Interregio (judetele Satu Mare, Szabolcs – Szatmar – Bereg si Transcarpatia).

Materiale de marketing turistic vor fi elaborate la nivel de Interregio, la nivelul judetelor, dar si la nivelul fiecarei microregiuni din judetul Satu Mare (Oas, Codru, Somes-sud, Campia Careiului si Ierului, Tasnad, EconaTur).

Valoarea totala a proiectului este de 282.122 de euro. Judetul Satu Mare va contribui cu doar 2.585,75 euro si ii va reveni 51.715 de euro (inclusiv TVA).

Sursa: Portalul National de Administratie Publica

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *