Se cauta parteneri potentiali pentru o aplicatie ce urmeaza sa fie depusa in cadrul programului european Daphne III!

Partenerii pot fi atat autoritati locale/regionale sau institutii aflate in subordine si ONG-uri care sa fie interesate de acest domeniu si doresc sa dezvolte activitati apropriate (poate chiar cu contacte in mediul academic), cat si parteneri din mediul academic.

Pentru a putea fi dezvoltat si finalizat proiectul, se propune o reuniune a potentialilor parteneri (se poate si online) pentru discutarea unui model de proiect, la Univeristatea din Brighton, pe 12 sau 13 mai 2011.

Scopul parteneriatului este acela de a implementa un proiect de cercetare axat pe chestiuni teoretice, prin punerea in aplicare si cercetarea unui/unor modele de schimbare (spre exemplu, Interventii apropriate privind abuzurile si violenta parintilor fata de adolescenti) din pana la 4 state membre diferite din UE/Spatiul Economic European.

Obiectivele sunt:

* sa se inteleaga dinamica relatiei parinte-parinte sau parinte-copil, atunci cand se vorbeste despre violenta sau abuzul in relatia parinte-copil;
* sa se considere modelele de schimbare care urmeaza sa fie implementate ca parte a parteneriatului in ceea ce priveste abordarea relatiilor interpersonale in violenta in familie;
* sa se puna in aplicare si sa se evalueze un model/e agreat/e in statele UE/Spatiul Economic European implicate.

Contacte:

Paula Wilcox si Michelle Pooley:
Dr Paula Wilcox
Principal Lecturer in Criminology
School of Applied Social Science
University of Brighton
Email: [email protected]

Michelle Pooley
Anti-Domestic Violence Strategic Co-ordinator
Brighton and Hove City Council
Email: [email protected]

Documente asociate:
Daphne III Partner Search – Brighton, southern England, UK

Sursa: Uniunea Nationala a Consiliilor Judetene din Romania

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top